logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coca-Cola: przepis na prawdziwą magię w święto pizzy

  PR 12.02.2024, przeczytano 258 razy
ilustracjastrzałka

Podobnie jak w ramach zeszłorocznej kampanii, również w jej najnowszej odsłonie, marka inspiruje do tworzenia wyjątkowych chwil, a tym samym nowych wspomnień, podczas wspólnych posiłków oraz celebrowania prawdziwej magii. Jaki ma na nią przepis? Dobre towarzystwo, zimna Coca-Cola Zero lub Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny oraz pyszne jedzenie, którym można się dzielić z innymi – takie jak pizza obchodząca 9 lutego swoje święto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coca-cola%3A-przepis-na-prawdziwa-magie-w-swieto-pizzy,403078,artykul.html

Międzynarodowy Dzień Pizzy to wyjątkowe wydarzenie w sercach pizzożerców. Spośród wszystkich potraw na całym świecie, najbardziej uwielbianą jest właśnie ona. Nawiązuje do niej więcej postów na portalach społecznościowych niż do Beyonce i Cristiano Ronalda łącznie. Polacy, obok Szwedów i Włochów są jej czołowymi konsumentami w Europie. Kochamy ją przede wszystkim za niepowtarzalny smak i możliwość skomponowania z wybranych składników, a naszymi ulubionymi rodzajami są Margherita, Pepperoni i Capriciosa.

ilustracjastrzałka

Mimo, że traktujemy pizzę jako coś oczywistego, jest ona czymś więcej niż tylko posiłkiem. Oryginalne i pyszne składniki, tradycja, sztuka kulinarna, a przede wszystkim możliwość dzielenia się nią z tymi, którzy są nam bliscy. Nawiązując właśnie do tych momentów, chcemy przypomnieć, że do bycia razem, a tym samym tworzenia wyjątkowych historii i prawdziwej magii potrzeba naprawdę niewiele. Wystarczą trzy składniki, towarzystwo, wspólny posiłek i zimna Coca-Cola Zero lub Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny – mówi Filip J. Kipa, Senior Brand Manager The Coca-Cola Company Polska.

Wartość wspólnych posiłków to uniwersalna prawda, wokół której budowane są przekazy kampanii. Jej ambicją jest zainspirowanie konsumentów do spotkań zarówno przy domowym stole, jak i na mieście, dzieląc się wrażeniami smakowymi oraz towarzystwem innych osób tak by wspólnie kreować niezapomniane chwile.

Kampania trwa przez cały rok, wskazując wiele okazji do spotkań przy wspólnych posiłkach i zimnej Coca-Cola Zero Cukru lub Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny. W pierwszym kwartale skoncentrowana jest wokół dzisiejszej bohaterki, czyli pizzy.

Zaplanowane działania marketingowe uwzględniają: reklamy emitowane w telewizji, kinie, internecie i social mediach, materiały OOH w największych miastach Polski, akcje specjalne angażujące klientów wybranych, warszawskich galerii handlowych oraz współpracę z influencerami, których przepisy na magię z Coca-Cola będzie można obejrzeć w social mediach.

Źródło: The Coca-Cola Company

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764