logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coca-Cola odkrywa lato w kampani Endless Summer

  PR 14.05.2024, przeczytano 324 razy
ilustracja

Fani Coca-Cola mają niepowtarzalną możliwość przeżycia Prawdziwej Magii i zdobycia biletów na najgorętsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek i puszek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coca-cola-odkrywa-lato-w-kampani-endless-summer,404208,artykul.html

Fear of missing out, czyli FOMO, to uczucie lęku przed przegapieniem ważnych momentów, które mogą okazać się niezapomnianymi doświadczeniami. Co zatem zrobić by skorzystać z lata w pełni i nie dać się temu zjawisku? Wystarczy wziąć udział w loterii Coca-Cola i stać się częścią najważniejszych wydarzeń nadchodzącego sezonu! Na uczestników zabawy czekają bilety na mecze UEFA EURO 2024™, Sziget Festival, Lollapalooza Berlin oraz Untold Romania Festival a nawet możliwość doświadczenia całkowicie wyprzedanego festiwalu Tomorrowland w Belgii i przyszłorocznego festiwalu Coachella. Poza wejściówką na konkretne wydarzenie, organizatorzy zapewniają nocleg oraz kartę przedpłaconą do wykorzystania na transport.

ilustracjastrzałka

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy wykonać kilka prostych kroków, z których pierwszy to zakup napoju. Promocja obejmuje Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, Coca-Cola Cherry oraz Coca-Cola Zero Cukru Lime. Nastepnie należy zachować paragon, wejść do aplikacji Coca‑Cola i wymienić kody spod nakrętek oraz zawleczek na tokeny. Promocja trwa do 17.05.2024 roku, do godziny 17:00. Zwycięzcami mogą zostać osoby, które ukończyły 21 lat.

Loteria jest cześcią wielokanałowej kampanii marketingowej obejmujacej działania w social mediach, digitalu oraz out-of-home, w ramach której powstał również spot reklamowy i okazjonalny design opakowań inspirowany evetowymi opaskami. Przy realizacji marka współpracuje z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7 Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.

Źródło: Coca-Cola Poland Services

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764