logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coca-Cola podsumowuje kampanię „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”

  PR 14.01.2025, przeczytano 297 razy
ilustracjastrzałka

W ramach wspólnego odliczania do świąt, Coca-Cola ponownie zachęcała do odkrywania w sobie wewnętrznego Mikołaja i dzielenia się życzliwością. Dzięki zaangażowaniu konsumentów marka przekazała aż 150 tysięcy złotych na wsparcie Banków Żywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coca-cola-podsumowuje-kampanie-_swiat-potrzebuje-wiecej-mikolajow_,407120,artykul.html

Każdy mógł zostać Mikołajem – wystarczyła otwartość serca i gotowość do działania. Kultowa ciężarówka Coca-Cola, podróżując po Polsce, była nie tylko symbolem zbliżających się świąt, lecz również przestrzenią, w której życzliwość nabierała realnych kształtów. Podczas jej przystanków odwiedzający mogli wziąć udział w wyjątkowej akcji. Wystarczyło wybrać w życzliwościomacie jedno z symbolicznych dań, takich jak pierogi, barszcz czerwony czy kluski z makiem, by marka przekazała dany posiłek lub jego ekwiwalent podopiecznym Banków Żywności.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Aby dotrzeć z inicjatywą do osób, które nie miały możliwości wzięcia udziału w naszych wydarzeniach, stworzyliśmy także wirtualny życzliwościomat w aplikacji Coca-Cola. Dzięki niemu każdy mógł wybrać ulubione danie i przyczynić się do wsparcia potrzebujących, niezależnie od miejsca, w którym się znajdował” – mówi Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola.

Magia w małych gestach

Dzielenie się życzliwością nie wymaga jednak wielkich nakładów – czasem wystarczy obecność, rozmowa czy drobna pomoc. W czasach, gdy problem samotności dotyka coraz więcej osób, takie gesty mają szczególne znaczenie.

ilustracjastrzałka

Jak wynika z raportu „Zmarnowane święta“ Banków Żywności1, jednym z najbardziej symbolicznych elementów polskiej tradycji jest dodatkowe nakrycie dla niezapowiedzianego gościa. Aż 86,56% Polaków co roku przygotowuje jedno miesce przy stole więcej, podkreślając swoją otwartość i gotowość do niesienia pomocy.

Prawie połowa respondentów zadeklarowała wolę przyjęcia w święta obcej osoby potrzebującej, a co piąta osoba wsparłaby kogoś takiego rzeczowo lub finansowo. Gdyby do ich drzwi zapukała z kolei niezapowiedziana osoba spokrewniona, miejsce przy stole dla kogoś takiego znalazłoby się w 83,50% domów“ – dodaje Beata Ciepła, Prezes Zarządu Federacji Polskich Banków Żywności.

Warto dzielić się nadwyżkami z rodziną, znajomymi lub sąsiadami. Dzięki temu nie tylko zmniejszamy straty, ale przede wszystkim sprawiamy, że świat zyskuje nowych Mikołajów.

Źródło: Coca-Cola Poland Services

Dodatkowe informacje:

1 Banki Żywności, Zmarnowane święta, https://bankizywnosci.pl/zmarnowane-swieta-raport-2024/ [dostęp 02.01.2025].

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764