logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coca-Cola z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką wspierają przedsiębiorcze kobiety

  PR 25.05.2020, przeczytano 512 razy

Coca-Cola Polska we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką aktywnie wspiera tysiące kobiet w Polsce w rozwoju zawodowym. Największa inicjatywa „Sukces to Ja”, której głównym celem jest poprawa sytuacji Polek poprzez wsparcie i aktywizację zawodową, nabrał szczególnego znaczenia w obecnej, trudnej sytuacji, związanej z pandemią COVID-19. Program dostarcza praktyczną wiedzę, dotyczącą budowania kariery i rozwoju własnego biznesu, ale również zwiększa motywację i pewność siebie. Umożliwia kobietom skorzystanie z certyfikowanych kursów, porad ekspertów i licznych warsztatów – teraz dostępnych w szerszym zakresie on-line. Tylko w kwietniu w organizowanych webinarach wzięło udział 11 tysięcy użytkowniczek, które wyświetliło ponad 3177 godzin nagrań. Wydano także o 350% więcej certyfikatów z tytułu ukończenia kursów. W planach kolejne aktywizujące działania - intensywne 4-etapowe szkolenia dla biznesu oraz nowy program #SukcesKlub.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coca-cola-z-fundacja-sukcesu-pisanego-szminka-wspieraja-przedsiebiorcze-kobiety,387142,artykul.html

Trwająca epidemia z dnia na dzień wpłynęła na wszystkie sfery życia. Konieczność odnalezienia się w nowej, trudnej do przewidzenia sytuacji, stawia przed nami liczne wyzwania. W tym szczególnym momencie Coca-Cola, która od ponad 4 lat współpracuje z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką w ramach programu „Sukces to Ja”, aktywnie angażuje się w działania na rzecz wspierania i aktywizacji zawodowej kobiet w Polsce. Dotychczasowe narzędzia do nauki i samorozwoju oraz zupełnie nowe rozwiązania i platformy zostały udostępnione on-line, co pozwala kobietom uzyskać wsparcie, pomoc jak również rozwijać swoje kompetencje bez konieczności wychodzenia z domu. Z programu „Sukces to JA” skorzystało już ponad 400 000 kobiet w Polsce.

- Trwająca pandemia zupełnie niespodziewanie zmieniła otaczająca nas rzeczywistość i sposób funkcjonowania. Wiele kobiet stanęło przed licznymi wyzwaniami, zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. Dlatego tak ważne jest, aby jeszcze bardziej aktywnie je wspierać, motywować i dawać narzędzia, potrzebne do rozwoju i otwierania się na nowe możliwości. Program „Sukces to JA” zainicjowany przez Coca-Cola i Fundację Sukcesu Pisanego Szminką to bogata i kompleksowa propozycja warsztatów, kursów i porad ekspertów, które pozwolą kobietom poszerzyć kompetencje i zdobyć nową wiedzę. W trudnych momentach warto sięgnąć do aplikacji MyOla, która doradza użytkowniczkom, pomaga zrozumieć odczuwane emocje, ale też znaleźć chwilę dla siebie - mówi Anna Solarek, dyrektor ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji w Coca-Cola Poland Services.

#SzminkaKobietom

W ramach uruchomionej akcji #SzminkaKobietom właścicielki firm i organizacji mają możliwość zareklamowania swojej działalności za pośrednictwem kanałów komunikacji Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką tj. portali Sukcespisanyszminka.pl i Sukcestoja.pl oraz Facebooka, Instagrama i Linkedina. W akcji do tej pory wzięło udział ponad 60 kobiet.  Dodatkowo, dla tych wszystkich którzy potrzebują dogłębnej i usystematyzowanej wiedzy, prowadzone są indywidualne sesje mentoringowe.

MyOla - mobilna przyjaciółka i mentorka w jednym

Wśród licznych bezpłatnych narzędzi on-line unikalną propozycją jest aplikacja MyOla, która zawiera regularnie uaktualniane nagrania, rozmowy z psychologami, ekspertami i mentorami, medytacje oraz ćwiczenia oddechowe. Jest to narzędzie, które ma nieść wsparcie i dać przydatną wiedzę w świadomym budowaniu lepszego życia i większego zadowolenia. Aplikacja jest podzielona na kilka kategorii, które odpowiadają czterem sferom życia kobiety – Ja, Związek, Rodzina i Kariera. W jej rozwój i aktualizację zaangażowanych jest wiele znanych osób. Niedawno, pośród nowości pojawiła się rozmowa z Małgorzatą Kożuchowską, Jarosławem Kuźniarem i Jakubem Bączkiem. Aplikację pobrało już prawie 17 000 użytkowniczek i użytkowników, a tylko w ostatnim miesiącu odnotowano 17% wzrost pobrań. Częściej niż zwykle słuchano również tzw. „kół ratunkowych” m.in. “Gdy czujesz się bezsilna”, “Kiedy jesteś w dołku” i “Gdy czujesz lęk”, oraz programu “Uwolnij to, co Cię blokuje” czy medytacja “Mindfulness”.

Merytoryczne wsparcie on-line – czyli jak rozwinąć kompetencje, znaleźć inspirację, założyć lub rozwinąć własny biznes?

Dużym zainteresowaniem cieszą się materiały dostępne na stronie głównej akcji „Sukces to Ja”. Osoby, które chcą poszerzyć dotychczasowe kompetencje znajdą tam certyfikowane kursy online, prowadzone przez Olgę Kozierowską i Grzegorza Miecznikowskiego. Na stronie można pobrać także e-booki o tematyce biznesowej oraz obejrzeć aż 40 różnorodnych spotkań, prowadzonych przez uznanych ekspertów z wielu branż, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami. Ciekawą formą edukacji są również webinary – spotkania on-line o różnorodnej tematyce zarówno biznesowej jak i mentoringowej, np. “Jak generować odwagę i pokonać lęk”, „Jak komunikować się ze sobą i z innymi”, “Wsparcie prawne i rozwiązania tarczy antykryzysowej z których możesz skorzystać”. Dostępne webinary znajdują się TUTAJ, są również dostępne na kanale YouTube Fundacji.

Na aktywne wsparcie mogą liczyć także kobiety, które szukają darmowej i anonimowej porady prawnej. Pytanie należy zadać na stronie akcji „Sukces to Ja”, a odpowiedź pojawi się w ciągu maksymalnie 24 godzin.

W najbliższym czasie Fundacja planuje uruchomienie nowych inicjatyw. Wystartuje intensywny program szkoleniowy dla biznesu online, którego celem będzie pokazanie, jak biznes powinien adaptować się do nowych warunków lub jak rozpocząć działalność w obecnych czasach. Do programu zaproszeni zostali m.in. Tomasz Rudolf, Monika Wąs, Daria Żuk i Małgorzata Marczewska. Nową inicjatywą będzie również Program #SukcesKlub.

W ramach programu „Sukces to Ja”, który powstał przy współpracy z Coca-Cola, wyselekcjonowana grupa ekspertów poprowadzi 5-osobowe zespoły. Prowadzący - reprezentanci z różnych branż - pokażą, jak różne doświadczenia zwiększają kreatywność i wymianę pomysłów. Będą oni pełnić rolę moderatorów i nauczycieli, a uczestnicy finalnie sami poprowadzą kolejne spotkania w ramach Klubu.

Coca-Cola wspiera kobiety na całym świecie

Coca-Cola od początku swojej działalności wspiera kobiety w ich rozwoju, budowaniu pewności siebie, nabywaniu nowych kompetencji i rozwijaniu pasji.

W 2010 roku firma zainicjowała w 60 krajach globalny program „5by20”, którego celem jest aktywizacja zawodowa kobiet na całym świecie – w różnym wieku, z różnym doświadczeniem i pozycją społeczną. W ten sposób firma chce wzmacniać pozycję kobiet w przestrzeni publicznej. Merytoryczne wsparcie adresowane jest do kobiet, które chcą powrócić na rynek pracy, znaleźć lepszy zawód lub zdobyć wiedzę i kompetencje niezbędne do tego, by założyć oraz prowadzić działalność gospodarczą. W ramach programu Coca-Cola zobowiązała się, by do 2020 roku pomóc pięciu milionom kobiet na całym świecie.

W Polsce Coca-Cola również działa aktywnie, by zmniejszyć bariery stojące na drodze rozwoju kobiet, wspierając program „Sukces to JA”. Realizowany we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, jest kompleksowym programem aktywizacji zawodowej kobiet, który zakłada zapewnienie im wiedzy praktycznej, dotyczącej budowania kariery i rozwoju własnego biznesu, ale też zwiększenie motywacji i pewności siebie.

Źródło: Coca‑Cola Poland Services Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764