logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coca-Cola z kampanią pod hasłem „Razem smakuje lepiej”

  PR 08.04.2019, przeczytano 787 razy
ilustracjastrzałka

Już od kwietnia konsumenci będą mieli okazję zobaczyć nową kampanię reklamową Coca-Cola, w której kultowa marka podkreśla, że niezależnie od dzielących nas różnic czy poglądów – wspólny posiłek, jak nigdy wcześniej, niesie za sobą ważne przesłanie: warto być razem. Multikulturowy i wielonarodowy wątek kampanii to komentarz marki do coraz głębszych podziałów, widocznych dziś w Polsce, Europie i na świecie. Coca-Cola już od kilkudziesięciu lat stara się angażować i zabierać głos w najistotniejszych społecznie sprawach. Bo bez względu na sytuację, warto rozmawiać i widzieć drugiego człowieka. Marka zaplanowała wiele aktywności, które będą miały kolejne odsłony w kampanii, w tym promocyjne – loterię konsumencką oraz unikalne działania w zakresie branded content zaplanowane na czerwiec.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coca-cola-z-kampania-pod-haslem-_razem-smakuje-lepiej_,381986,artykul.html

Razem smakuje lepiej

Kampania Coca-Cola „Razem smakuje lepiej” jest dobrze znana polskim konsumentom. Od wielu lat marka sukcesywnie podkreśla w swoich działaniach, że wspólny posiłek to jeden z najlepszych sposobów na to, aby być razem, zapomnieć o dzielących nas różnicach i odnaleźć przyjemność w celebracji wspólnych momentów. W tym roku kampania nabiera szczególnego znaczenia.

W najnowszej reklamie Coca-Cola widzimy międzynarodowe środowisko ludzi w różnych częściach świata, którzy niezależnie od różnić kulturowych, potrafią spędzać ze sobą czas, celebrować bycie razem i zapomnieć o potencjalnych uprzedzeniach. Kluczem do tego staje się symboliczny wspólny posiłek. Wymownym akcentem spotu jest kultowa piosenka Louisa Armstronga „What A Wonderful World”.

- Przygotowanie posiłku, czy wspólne jedzenie to jedna z niewielu chwil w ciągu dnia, w których możemy być razem. Wiemy, że Polacy cenią sobie czas spędzony w gronie najbliższych i chcą go mieć jeszcze więcej. Niestety, z roku na rok obserwujemy, że w wielu domach coraz trudniej jest zasiąść razem do stołu. Powodem jest nie tylko brak czasu i zaganianie, ale często też nastroje społeczne i polityczne, które sprawiają, że coraz więcej nas dzieli. To zjawisko widać nie tylko w Polce, ale też w Europie i na świecie. Dlatego w tym roku Coca-Cola zdecydowała się swoją klasyczną kampanię odnieść do szerszego kontekstu społecznego. Charakter symboliczny ma w naszej historii stół i wspólny posiłek – bo to właśnie one mają moc łączenia i zapobiegania podziałom. Przełamanie niezgody z bliskimi czy zaproszenie do stołu nowych osób to gest, który w dzisiejszych czasach znaczy bardzo wiele – mówi Urszula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola Poland Services.

Polscy konsumenci mogą zobaczyć nową globalną reklamę marki już od początku kwietnia w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Od połowy miesiąca spot będzie również widoczny w sferze digital. W ramach szerokich działań marketingowych kampania będzie widoczna również w wybranych kinach, u influencerów, prasie i materiałach POS.

Kulinarne niespodzianki od Coca-Cola

Coca-Cola zaplanowała również dodatkowe aktywności promocyjne w punktach sprzedaży.Dla wszystkich fanów marka przygotowała także specjalną loterię konsumencką z atrakcyjnymi nagrodami. Wystarczy kupić produkt i zarejestrować kod na stronie www.RazemSmakujeLepiej.pl. Do wygrania będą wycieczki kulinarne, miksery ikonicznej marki Kitchen Aid oraz wiele innych nagród. Akcja rusza od dnia 15 kwietnia i potrwa do 20 czerwca 2019 r.

Zaangażowane podmioty w reklamę Coca-Cola

Za adaptację globalnej kopii telewizyjnej odpowiada zespół McCANN, za przygotowanie materiału w sferze digital agencja LiquidThread. Za planowanie i zakup mediów – dom mediowy MediaCom. Działania strategiczne oraz egzekucyjne z zakresu działań PR będą powierzone agencji Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764