logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coca-Cola zachęca do dawania siebie w kampanii świątecznej

  PR 16.11.2020, przeczytano 1555 razy
ilustracja

Coca-Cola wystartowała z nową kampanią świąteczną pod hasłem „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach”. Tym samym marka przypomina, że każdy z nas może dać innym wyjątkowy prezent – siebie, swój czas, zainteresowanie i troskę. Wszystko to w bezpiecznej formie, w jakiej możemy to zrobić w obecnej sytuacji. W ramach działań komunikacyjnych, Coca-Cola przygotowała m.in. spot reklamowy, loterię konsumencką czy digitalowy kalendarz świąteczny. Tegoroczna kampania to już 100. kampania świąteczna od początku istnienia marki Coca-Cola.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coca-cola-zacheca-do-dawania-siebie-w-kampanii-swiatecznej,389185,artykul.html

Świąteczny spot Coca-Coli został wyreżyserowany przez zdobywcę Oskara, Taika Waititi, i opowiada historię bezgranicznej miłość ojca do córki. Mężczyzna pokonuje daleką drogę, by dostarczyć na Biegun Północy list swojej córki do świętego Mikołaja. Przemierza morza i góry, pustynie i oceany… czy jednak uda mu się spełnić marzenie dziewczynki? Kampania świąteczna marki podkreśla, że najważniejsze, co możemy dać innym, to my sami. Przywołuje także postać Świętego Mikołaja, która już od 100 lat jest stałym i niezwykle rozpoznawalnym elementem świątecznych kampanii Coca-Coli.

W ramach świątecznej kampanii, oprócz spotu, zaplanowana jest także loteria świąteczna, aktywacje w kanałach digital oraz działania z influencermi. Coca-Cola jak co roku, stawia także na wyrazistą i innowacyjną ekspozycję swoich produktów w sklepach, dlatego w okresie Świątecznym dostępne będą opakowania z limitowanej edycji Świątecznej z motywem Świętego Mikołaja.

W tym roku Coca-Cola obchodzi 100-lecie swoich świątecznych kampanii reklamowych. Od 1920 roku marka ożywia świąteczną magię poprzez swoje kreatywne działania, które niejednokrotnie wyprzedzały swoje czasy – od stworzenia kultowej grafiki niedźwiedzia polarnego po wizerunek Mikołaja, który na stałe wszedł do kultury i pomimo zmieniającego się świata i trendów, niezmiennie kojarzy się ze świątecznym czasem.

- Od ponad 100 lat marka Coca-Cola celebruje świąteczny czas i przybliża swoim konsumentom tę magiczną atmosferę. Ten rok będzie jednak szczególny i inny dla wielu rodzin. Być może nie będą mogli spotkać się razem przy światecznym stole, dlatego w ramach naszych działań pragniemy pokazać, że najlepsze prezenty ukryte są w naszych sercach i nawet jeżeli nie uda nam się być razem fizycznie, to jesteśmy blisko w innym wymiarze – poprzez poświęcenie swojego czasu i uwagi, okazywanie troski, telefon do bliskiej osoby czy poszukiwanie form kontaktu z zachowaniem zasad bezpieczeństwa – mówi Magdalena Kluziak, brand manager marki Coca-Cola w Polsce.

Działania świąteczne Coca-Cola są kontynuacją kampanii „Otwarci jak nigdy” – pierwszej marketingowej kampanii marki od czasu wybuchu pandemii, będącej częścią globalnej akcji „Open like never before”. Działania marki podkreślały wagę nowych możliwości, odkrywanych przez nas podczas izolacji społecznej. Zwracały także uwagę na to, że mogą one być szansą, abyśmy stali się „otwarci jak nigdy” na to, co nas otacza. Jak marka podkreśla w świątecznym spocie, dotyczy to także naszych bliskich.

Kampania „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach” obejmuje telewizję, radio, digital, social media i PR. 30’ i 60’ sekundowe spoty, emitowane na 91 rynkach na świecie, zostały stworzone przez agencję Wieden+Kennedy London, a za ich lokalną adaptację odpowiada McCANN Worldgroup. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiedzialny jest z kolei dom mediowy MediaCom, a za koordynację promocji konsumenckiej, kreację i przygotowanie materiałów BTL – agencja reklamowa Fortis. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR prowadzone są przez agencję Hill+Knowlton Strategies.

ilustracjastrzałka

Źródło: Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764