logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica

  PR 14.06.2024, przeczytano 393 razy
ilustracja

Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coca-cola-zaprasza-do-warszawskiej-strefy-kibica,404643,artykul.html

Błonia PGE Narodowego staną się sercem piłkarskich emocji, tworząc biało-czerwone miasteczko. Kibice będą mogli obejrzeć mecze z Holandią, Austrią i Francją na specjalnie przygotowanym telebimie, zapewniającym najlepszy możliwy odbiór widowiska.

Dodatkowo, w strefie marki będzie można zapoznać się z działaniami podejmowanymi przez system firm Coca‑Cola na rzecz zrównoważonego rozwoju – w tym o ambicji Świat bez Odpadów, zgodnie, z którą do 2030 roku chce zbierać i poddawać recyklingowi równowartość opakowań wypuszczanych na rynek oraz Net Zero, czyli dążenia do stania się firmą zeroemisyjną do 2040 roku.

Warszawska Strefa Kibica otwiera się na trzy godziny przed każdym meczem polskiej drużyny, a wstęp jest darmowy i nie wymaga generowania biletu. Jednocześnie na jej terenie będzie mogło przebywać maksymalnie 10 tysięcy kibiców. Najnowsze aktualizacje dotyczące Strefy Kibica w Warszawie dostępne są na stronie strefakibica.com.

Coca-Cola przygotowała też niespodziankę – możliwość pojawienia się na interaktywnej UEFA EURO 2024 Believer Wall i wirtualnego dopingu swojej drużyny przed meczem. Co trzeba zrobić zrobić? Wystarczy rozwiązać quiz w aplikacji Coca-Cola, stworzyć kreatywnego mema pokazującego jakim jest się Ritual Beliver i tyle! Cztery tygodnie, cztery rundy! W każdej z nich marka wybierze najbardziej kreatywne memy, które zostaną nagrodzone możlwością „wirtualnego spotkania” – 21.06.2024 przed meczem Polski z Austrią, 09.07.2024 przed pierwszym półfinałwym oraz 10.07.2024 przed drugim półfinałem i 14.07.2024 przed meczem finałowym. Zwycięzcy będą wyświetlani na specjalnych ekranach w korytarzu stadionu, gdzie drużyny czekają na wejście na mecz. Szczegóły konkursu i wymagania sprzętowe uwzględnione zostały w regulaminie akcji.

Wirtualne wydarzenie będzie prowadzone przez agencję eventową En2End Limited w języku angielskim. Przy realizacji strefy marka współpracuje z agencją eventową GetWoW i 24/7Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.

Źródło: Coca-Cola Poland Services

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764