Znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci - Coccodrillo wystartowała z pierwszą kampanią telewizyjną promującą kolekcję Back To School.
Spot reklamowy jest emitowany w TVP oraz stacjach tematycznych TVN - TVN Style oraz HGTV. Równolegle prowadzone są aktywności w Internecie: działania online objęły komunikację w mediach społecznościowych oraz na portalach internetowych, a także reklamy w prasie parentingowej.
Spot kampanii Back To School różni się od dotychczasowych filmów wizerunkowych Coccodrillo. Marka skupia się w nim na historii małych bohaterów, na emocjach, które towarzyszą powrotowi do szkoły. Te emocje są różne – ekscytacja, niepewność, a czasem nawet strach przed nieznanym. Jedno jest pewne – razem z przyjaciółmi możemy pokonać wszystkie przeszkody, co podkreśla hasło kampanii – #bettertogether.
W salonach stacjonarnych Coccodrillo oraz w sklepie internetowym marki rodzice znajdą wszystkie niezbędne do szkoły produkty - od inspirujących stylizacji na rozpoczęcie roku szkolnego po wygodne ubrania na co dzień, stroje na zajęcia sportowe oraz artykuły szkolne. Ponadto nowością w asortymencie marki są produkty licencyjne, które pozwolą najmłodszym Klientom poprzez ubiór wyrazić swoje zainteresowania i zabrać do szkoły ulubionego bohatera.
Źródło: Coccodrillo