logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coconaut - nowa marka na polskim rynku

  PR 10.08.2017, przeczytano 1528 razy
ilustracjastrzałka

Rusza kampania wprowadzająca na polski rynek nową markę wody kokosowej COCONAUT. Cykl filmów, które będą regularnie publikowane na Facebooku i YouTube, z przymrużeniem oka prezentuje korzyści, jakie niesie picie wody kokosowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coconaut---nowa-marka-na-polskim-rynku,33374,artykul.html

- Zależy nam na zbudowaniu lifestylowej marki dla ludzi, którzy żyją aktywnie, dbając jednocześnie  o swoje zdrowie. W ich życiu wiele się dzieje, są w biegu. Mimo to chcą działać na 100%. – mówi Małgorzata Dajczer z agencji &SONS Strategic Consultants, odpowiedzialnej za strategię marki Coconaut.

Takie pozycjonowanie jest wiarygodne i pasuje do właściwości wody kokosowej, która wzmacnia, regeneruje i nawadnia. Jest to także zasługa wypracowanej koncepcji kreatywnej. Co więcej, wykorzystując social media, kampania dociera do konsumentów w miejscach, w któtych są równie aktywni i obecni jak w życiu codziennym.

Format komunikacyjny oparty jest na postaci Coconauty. Przybysz w kasku, szortach i japonkach to zabawna forma personifikacji produktu. Coconauta pojawia się na ratunek aktywnemu życiu: gdy masz lenia, opadniesz z sił, czy zwyczajnie potrzebujesz lekkiego pobudzenia.

- Współtworzenie marki od początku oraz wprowadzanie jej na rynek to jeden z bardziej ekscytujących procesów dla agencji. Wierzymy, że bliska współpraca z klientem, otwartość i odwaga to droga do sukcesu dla naszego Coconauty, nawet na mocno konkurencyjnym rynku – mówi Ewa Wolska-Rzewuska, Managing Director Sixtyone Yards.

Projekt opakowań, identyfikację marki oraz kampanię launchującą przygotowała agencja Sixtyone Yards. Za strategię marki oraz consulting kreatywny odpowiada Sons Strategic Consultants. Spot wyprodukowało studio Truskavka. Wyłącznym dystrybutorem COCONAUT jest Quest Food Polska. Produkty dostępne będą w wybranych sieciach sklepów oraz na stacjach benzynowych.


Źródło: COCONAUT

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764