Rusza kampania wprowadzająca na polski rynek nową markę wody kokosowej COCONAUT. Cykl filmów, które będą regularnie publikowane na Facebooku i YouTube, z przymrużeniem oka prezentuje korzyści, jakie niesie picie wody kokosowej.
- Zależy nam na zbudowaniu lifestylowej marki dla ludzi, którzy żyją aktywnie, dbając jednocześnie o swoje zdrowie. W ich życiu wiele się dzieje, są w biegu. Mimo to chcą działać na 100%. – mówi Małgorzata Dajczer z agencji &SONS Strategic Consultants, odpowiedzialnej za strategię marki Coconaut.
Takie pozycjonowanie jest wiarygodne i pasuje do właściwości wody kokosowej, która wzmacnia, regeneruje i nawadnia. Jest to także zasługa wypracowanej koncepcji kreatywnej. Co więcej, wykorzystując social media, kampania dociera do konsumentów w miejscach, w któtych są równie aktywni i obecni jak w życiu codziennym.
Format komunikacyjny oparty jest na postaci Coconauty. Przybysz w kasku, szortach i japonkach to zabawna forma personifikacji produktu. Coconauta pojawia się na ratunek aktywnemu życiu: gdy masz lenia, opadniesz z sił, czy zwyczajnie potrzebujesz lekkiego pobudzenia.
- Współtworzenie marki od początku oraz wprowadzanie jej na rynek to jeden z bardziej ekscytujących procesów dla agencji. Wierzymy, że bliska współpraca z klientem, otwartość i odwaga to droga do sukcesu dla naszego Coconauty, nawet na mocno konkurencyjnym rynku – mówi Ewa Wolska-Rzewuska, Managing Director Sixtyone Yards.
Projekt opakowań, identyfikację marki oraz kampanię launchującą przygotowała agencja Sixtyone Yards. Za strategię marki oraz consulting kreatywny odpowiada Sons Strategic Consultants. Spot wyprodukowało studio Truskavka. Wyłącznym dystrybutorem COCONAUT jest Quest Food Polska. Produkty dostępne będą w wybranych sieciach sklepów oraz na stacjach benzynowych.
Źródło: COCONAUT