logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia zwyciężyła w przetargu Polkomtela

  PR 24.09.2013, przeczytano 621 razy

Agencja mediowa Codemedia SA, współwłaściciel spółki TradeTracker Poland Sp. z o.o., wygrała zorganizowany przez spółkę Polkomtel przetarg na obsługę kampanii afiliacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia--zwyciezyla-w-przetargu-polkomtela,19750,artykul.html

W ramach współpracy Codemedia zajmie się przygotowaniem i bieżącą obsługą kampanii afiliacyjnych polegających na pozyskiwaniu leadów sprzedażowych. Na potrzeby Polkomtela agencja opracowała dedykowany program afiliacyjny, którego głównym wyróżnikiem jest marketing rekomendacji.

Poza obsługą kampanii afiliacyjnych, Codemedia będzie również realizować kampanie dotyczące wybranych przez klienta projektów specjalnych. Pierwsze kampanie afiliacyjne realizowane przez Codemedia wystartują we wrześniu. 

Przetarg został rozstrzygnięty w sierpniu, a umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klient nie podaje liczby, ani nazw agencji biorących w nim udział.

Codemedia już teraz odpowiada za przygotowanie materiałów kreatywnych na potrzeby kampanii prowadzonych dla Polkomtela w ramach wcześniej podpisanej umowy.

Źródło: Codemedia SA

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764