logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia dla Laboratoire Dermatologique Bioderma

  PR 28.06.2017, przeczytano 843 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania promująca Photoderm NUDE Touch SPF 50+ – innowacyjny produkt zapewniający wysoką ochronę przeciwsłoneczną marki Bioderma. Działania prowadzone są w Internecie i obejmują emisję reklamy display i VOD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-dla-laboratoire-dermatologique-bioderma,32963,artykul.html

Photoderm NUDE Touch SPF 50+ to nowy produkt w portfolio marki Bioderma w formie lekkiego ochronnego podkładu mineralnego. Przekaz kampanii podkreśla, że zawiera on 100% filtrów mineralnych, zapewnia wysoką i skuteczną ochronę przed promieniowaniem słonecznym. Odbiorcy są informowani w reklamach także o tym, że Photoderm pomaga redukować niedoskonałości, kontrolować błyszczenie oraz utrzymać perfekcyjny, naturalny wygląd nawet w upalne dni.

- Nasz nowy produkt wyróżnia bardzo lekka konsystencja oraz to, że – w porównaniu z innymi filtrami mineralnymi – nie pozostawia białych śladów na skórze. Dzięki jego innowacyjnej formule mogą go stosować osoby ze skórą tłustą i mieszaną, a także suchą, po nałożeniu pod niego kremu nawilżającego – mówi Agnieszka Rzemińska z Laboratoire Dermatologique Bioderma.

Kampania promująca Photoderm NUDE Touch skierowana jest do świadomych kobiet, dla których ważne są bezpieczne składniki w stosowanych produktach oraz ich praktyczne zastosowanie. Dzięki nowej propozycji Laboratoire Dermatologique Bioderma mogą one mieć wyrównany koloryt skóry oraz zapewnioną ochronę przeciwsłoneczną bez nakładania ciężkich podkładów.

- Photoderm NUDE Touch jest już kolejnym produktem z portfolio marki Bioderma, który mamy przyjemność promować. W kampanii skupiamy się na dotarciu do grupy docelowej wykorzystując wiedzę o jej zainteresowaniach oraz poprzez obecność przekazu reklamowego na serwisach kobiecych – mówi Anna Lipińska z domu mediowego Codemedia.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764