logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia po raz kolejny promuje 3M

  PR 24.05.2018, przeczytano 450 razy

Trwa kampania marki Viscoplast 3M – posiadającej w swoim portfolio szeroki wachlarz plastrów uniwersalnych i specjalistycznych. Działania zaplanowane i realizowane są przez dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-po-raz-kolejny-promuje-3m,36610,artykul.html

Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do wzięcia udziału w ogólnopolskiej loterii promocyjnej zorganizowanej przez Viscoplast, w której do wygrania będą m.in. vouchery na wakacje z biurem podróży Itaka, rowery górskie i wiele innych nagród.

Akcja ma charakter promocyjno-sprzedażowy. Działania 360 st. prowadzone są m.in.: w telewizji – gdzie wykorzystywany będzie 10-sekundowy spot. Jego długość została dobrana specjalnie pod działania call2action.

- Planując kampanię naszym priorytetem było zmaksymalizowanie zasięgu i ilości kontaktów z reklamą – mówi Piotr Szubski, Media Manager w Codemedia.

W ramach kampanii prowadzone są także działania In-Stream na kanale YouTube, w których wykorzystywany jest ten sam materiał wideo co w telewizji. Dodatkowo akcja mocno wspierana będzie działaniami w programmaticu, na Facebooku oraz w kanale Trade.

- Zależało nam na tym, aby cały ruch promocyjny docelowo kierowany był na stronę internetową loterii, gdzie konsument będzie miał możliwość zapoznania się z listą nagród i regulaminem – dodaje Piotr Szubski, Media Manager w Codemedia.

Kampania potrwa do końca czerwca 2018 roku.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764