logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia po raz kolejny promuje 3M

  PR 24.05.2018, przeczytano 441 razy

Trwa kampania marki Viscoplast 3M – posiadającej w swoim portfolio szeroki wachlarz plastrów uniwersalnych i specjalistycznych. Działania zaplanowane i realizowane są przez dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-po-raz-kolejny-promuje-3m,36610,artykul.html

Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do wzięcia udziału w ogólnopolskiej loterii promocyjnej zorganizowanej przez Viscoplast, w której do wygrania będą m.in. vouchery na wakacje z biurem podróży Itaka, rowery górskie i wiele innych nagród.

Akcja ma charakter promocyjno-sprzedażowy. Działania 360 st. prowadzone są m.in.: w telewizji – gdzie wykorzystywany będzie 10-sekundowy spot. Jego długość została dobrana specjalnie pod działania call2action.

- Planując kampanię naszym priorytetem było zmaksymalizowanie zasięgu i ilości kontaktów z reklamą – mówi Piotr Szubski, Media Manager w Codemedia.

W ramach kampanii prowadzone są także działania In-Stream na kanale YouTube, w których wykorzystywany jest ten sam materiał wideo co w telewizji. Dodatkowo akcja mocno wspierana będzie działaniami w programmaticu, na Facebooku oraz w kanale Trade.

- Zależało nam na tym, aby cały ruch promocyjny docelowo kierowany był na stronę internetową loterii, gdzie konsument będzie miał możliwość zapoznania się z listą nagród i regulaminem – dodaje Piotr Szubski, Media Manager w Codemedia.

Kampania potrwa do końca czerwca 2018 roku.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764