logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia ponownie dla Skanska

  PR 12.06.2018, przeczytano 278 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania promująca bogatą ofertę nowych mieszkań na warszawskim osiedlu Holm House. Inwestycję realizuje mieszkaniowa spółka z Grupy Skanska w Polsce. Dom mediowy Codemedia odpowiada za planowanie i zakup mediów outdoor, radio i digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-ponownie-dla-skanska,36849,artykul.html

Skanska należy do światowej czołówki przedsiębiorstw zajmujących się działalnością budowlaną i deweloperską. Głównym celem spółki jest realizowanie inwestycji przyjaznych społeczeństwu. Firma działa na wybranych rynkach w Europie i Ameryce Północnej.

Działania przewidziane są m.in. w takich mediach jak nośniki OHH, czy display i mailing. Ich celem jest szerokie dotarcie do potencjalnych klientów z informacją o rozpoczęciu sprzedaży drugiego etapu osiedla Holm House – to ponad 220 mieszkań w trzech nowych budynkach.

Poprzez akcję promocyjną Skanska chce dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Holm House mieści się w popularnej i lubianej biznesowej części Warszawy. Pierwszy etap cieszył się olbrzymim zainteresowaniem wśród inwestorów, kupujących mieszkania pod wynajem, ale również osób, które nie chcą tracić wielu godzin w korkach w drodze do pracy. Jest to już kolejna kampania, którą deweloper powierzył Codemedia.

Za koordynację prac offline w domu mediowym odpowiada Sylwia Duda, natomiast online Anna Naparty.

- Po dokładnych analizach branży oraz odbiorców postawiliśmy na reklamę outdoor, w radiu oraz digital. Zarekomendowaliśmy wielotorowe działania ze względu na zmieniający się rynek mediów i sposoby ich konsumpcji – mówi Anna Naparty, Codemedia.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart odkupuje stare urządzenia. Sprawdź, ile możesz zyskać!
Najnowsza akcja Integartu prowadzona razem z firmą HP, to niepowtarzalna okazja, aby wymienić swoją starą drukarkę wielkoformatową na nowoczesny druk HP Latex 3 generacji. Od standardowego programu odkupu drukarek, HP Trade In różni się tym, że zaoferowane warunki są jeszcze bardziej atrakcyjne. Promocja trwa do końca czerwca, zapraszamy do kontaktu.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Podsumowanie akcji
W marcu informowaliśmy o inicjatywie Goethe Institut, który postanowił wesprzeć ideę udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego tworząc internetową platformę dla wszystkich, którzy chcą zaprojektować i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach. Dziś, w dniu głosowania, prezentujemy efekty tej akcji.
Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764