logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia ponownie dla Skanska

  PR 12.06.2018, przeczytano 252 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania promująca bogatą ofertę nowych mieszkań na warszawskim osiedlu Holm House. Inwestycję realizuje mieszkaniowa spółka z Grupy Skanska w Polsce. Dom mediowy Codemedia odpowiada za planowanie i zakup mediów outdoor, radio i digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-ponownie-dla-skanska,36849,artykul.html

Skanska należy do światowej czołówki przedsiębiorstw zajmujących się działalnością budowlaną i deweloperską. Głównym celem spółki jest realizowanie inwestycji przyjaznych społeczeństwu. Firma działa na wybranych rynkach w Europie i Ameryce Północnej.

Działania przewidziane są m.in. w takich mediach jak nośniki OHH, czy display i mailing. Ich celem jest szerokie dotarcie do potencjalnych klientów z informacją o rozpoczęciu sprzedaży drugiego etapu osiedla Holm House – to ponad 220 mieszkań w trzech nowych budynkach.

Poprzez akcję promocyjną Skanska chce dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Holm House mieści się w popularnej i lubianej biznesowej części Warszawy. Pierwszy etap cieszył się olbrzymim zainteresowaniem wśród inwestorów, kupujących mieszkania pod wynajem, ale również osób, które nie chcą tracić wielu godzin w korkach w drodze do pracy. Jest to już kolejna kampania, którą deweloper powierzył Codemedia.

Za koordynację prac offline w domu mediowym odpowiada Sylwia Duda, natomiast online Anna Naparty.

- Po dokładnych analizach branży oraz odbiorców postawiliśmy na reklamę outdoor, w radiu oraz digital. Zarekomendowaliśmy wielotorowe działania ze względu na zmieniający się rynek mediów i sposoby ich konsumpcji – mówi Anna Naparty, Codemedia.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hasło „noworocznych wyprzedaży” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 roku, pozostały właściwie na niezmienionym poziomie. Przeprowadzona przez Deloitte...
Sony: Nowe oprogramowanie Imaging Edge
Sony ogłasza nową aplikację mobilną „Imaging Edge” i kilka nowych funkcji w obecnych wersjach na komputery
Olympus Perspective Playground we Wrocławiu
Festiwal kreatywnej fotografii, interaktywne instalacje, testowanie sprzętu Olympus oraz wyjątkowe wydarzenia we Wrocławiu
Podsumowanie akcji Meet-up powered by ING & Patronite
ING Bank Śląski przygotował podsumowanie cyklu „Meet-up powered by ING & Patronite”. Materiał video ze spotkań z doświadczonymi twórcami internetowymi już w sieci.
Aelia Duty Free startuje z odświeżoną edycją kampanii Born in Poland
Aelia Duty Free Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii Born in Poland, czyli Rodem z Polski. Akcja marketingowa została zaplanowana na cały rok, w sześciu 2-miesięcznych cyklach. Jej głównym celem jest promowanie wyjątkowych, polskich marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone