logo
WIADOMOŚCI

Codemedia ponownie dla Skanska

Mateusz Zawiślak  PR 12.06.2018, przeczytano 105 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania promująca bogatą ofertę nowych mieszkań na warszawskim osiedlu Holm House. Inwestycję realizuje mieszkaniowa spółka z Grupy Skanska w Polsce. Dom mediowy Codemedia odpowiada za planowanie i zakup mediów outdoor, radio i digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-ponownie-dla-skanska,36849,artykul.html

Skanska należy do światowej czołówki przedsiębiorstw zajmujących się działalnością budowlaną i deweloperską. Głównym celem spółki jest realizowanie inwestycji przyjaznych społeczeństwu. Firma działa na wybranych rynkach w Europie i Ameryce Północnej.

Działania przewidziane są m.in. w takich mediach jak nośniki OHH, czy display i mailing. Ich celem jest szerokie dotarcie do potencjalnych klientów z informacją o rozpoczęciu sprzedaży drugiego etapu osiedla Holm House – to ponad 220 mieszkań w trzech nowych budynkach.

Poprzez akcję promocyjną Skanska chce dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Holm House mieści się w popularnej i lubianej biznesowej części Warszawy. Pierwszy etap cieszył się olbrzymim zainteresowaniem wśród inwestorów, kupujących mieszkania pod wynajem, ale również osób, które nie chcą tracić wielu godzin w korkach w drodze do pracy. Jest to już kolejna kampania, którą deweloper powierzył Codemedia.

Za koordynację prac offline w domu mediowym odpowiada Sylwia Duda, natomiast online Anna Naparty.

- Po dokładnych analizach branży oraz odbiorców postawiliśmy na reklamę outdoor, w radiu oraz digital. Zarekomendowaliśmy wielotorowe działania ze względu na zmieniający się rynek mediów i sposoby ich konsumpcji – mówi Anna Naparty, Codemedia.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowa identyfikacja wizualna Linux Polska
Linux Polska wprowadza nową identyfikację wizualną. Firma powstała w 2009 roku, stając się centrum kompetencji rozwiązań Open Source na polskim rynku. W tamtym czasie jeszcze niewiele osób wiedziało, czym są otwarte technologie, a jeszcze mniej wierzyło w ogromny potencjał ich innowacyjnego wykorzystania w licznych sektorach gospodarki.
Mediations Biennale z PGA
Co sztuka współczesna może mieć wspólnego z największymi w Europie Środkowo-Wschodniej targami gier komputerowych i rozrywki multimedialnej? Bardzo wiele. Mediations Biennale wkracza w cyfrowy świat z przytupem.
Startuje nowa akcja firmy Nikon „Jestem Zatrzymanym Wspomnieniem”, będąca doskonałą okazją do nabycia produktów marki. Promocyjny asortyment będzie dostępny od 15 czerwca do 31 sierpnia 2018 r. Zgłoszenia można nadsyłać do 31 września 2018 r.
Mirosław Kępiński prezesem Truly
Od 8 czerwca br. prezesem agencji marketingowej Truly (Polska Press Grupa) jest Mirosław Kępiński. Dotychczas zajmujący to stanowisko Wacław Wykrytowicz odchodzi z firmy.
Sony ogłasza nowy zaawansowany aparat kompaktowy RX100 VI
Jasny obiektyw ZEISS Vario-Sonnar T* 24–200 mm[i] F2,8 – F4,5 Kompaktowa obudowa serii RX100 Najszybszy na świecie system AF, ustawiający ostrość w [ii] 0,03 sekundy[iii] 315 umieszczonych w płaszczyźnie ogniskowej, opartych na detekcji fazy pól AF pokrywających około 65% kadru 20,1-megapikselowy[iv], warstwowy...
 
poniedziałek 18.06.2018, 48 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone