logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia promuje Kukurydzę Złocistą Bonduelle

  PR 20.05.2014, przeczytano 778 razy
ilustracjastrzałka

Z końcem kwietnia ruszyła kolejna kampania dla marki Bonduelle przygotowana przez Codemedia – response media agency. Do zadań Codemedia należy opracowanie strategii promocji produktu Kukurydzy Złocistej Bonduelle w Internecie, planowanie i zakup mediów on-line.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-promuje-kukurydze-zlocista-bonduelle,21684,artykul.html

Kampania pod hasłem „Dodaj sobie chrupkości na wiosnę” ma na celu popularyzowanie stosowania Kukurydzy Złocistej Bonduelle ze świeżymi sałatami i warzywami wiosną oraz latem. Działania promocyjne są adresowane do kobiet w wieku 20-44 lat.

Kukurydza Złocista Bonduelle jest naturalnie słodka, pomimo tego, że nie dodajemy do niej cukru, ponadto jest wyjątkowo chrupiąca i soczysta. Dlatego właśnie chcemy zachęcić konsumentów do częstszego używania jej, jako podstawowego składnika do wiosenno-letnich sałatek i przekąsek
– mówi Magdalena Nicińska, Brand Manager Bonduelle Polska

Akcja promocyjna obejmie m.in. serwisy kulinarne, kobiece i pogodowe. Zaplanowane są także działania wykorzystujące social media i SEM.

Kampania rozpoczęła się 24 kwietnia i potrwa do połowy lipca.

Jest to kolejna kampania przygotowania dla marki Bonduelle. Wcześniej agencja zrealizowała działania promujące linię warzyw „Gotowane na Parze”.  

Za kreacje odpowiada agencja Peppermint, zakup kampanii w telewizji należy do Vizeum Polska.

Źródło: Codemedia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764