logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia promuje markę Mustela

  PR 02.01.2019, przeczytano 567 razy

Z początkiem nowego roku startuje pierwsza kampania telewizyjna marki Mustela. Akcja oparta będzie na 10-sekundowych spotach telewizyjnych oraz bilbordach sponsorskich. Za jej zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-promuje-marke-mustela,380650,artykul.html

Mustela to marka francuskiego laboratorium farmaceutycznego i dermokosmetycznego - Laboratoires Expanscience. Firma posiada ponad 60-letnią tradycję na rynku produktów dedykowanych niemowlętom oraz ich rodzicom. Polski oddział oferuje swoim klientom ponad 50 innowacyjnych, bezpiecznych i bliskich naturze pozycji, które chronią skórę dzieci oraz młodych mam.

- Mustela od początku swojego istnienia dba o to, aby oferowane przez nią produkty były najwyższej jakości. Naturalność i bezpieczeństwo receptur kosmetycznych to nasz priorytet. Laboratoires Expanscience stale opracowuje i wykorzystuje innowacje naukowe w dermatologii, by zaspokajać potrzeby nie tylko dzieci, ale także ich rodziców – mówi Magdalena Rzewuska, Marketing & Medical Manager LABORATOIRES EXPANSCIENCE Polska.

Reklamowany produkt to „Delikatny żel do mycia”. Zawiera on unikatowy Avocado Perseose – chroniony patentem składnik aktywny. Wzmacnia on barierę skórną, nawilża oraz chroni bogactwo komórkowe skóry.

Promocja w telewizji ma zapewnić dotarcie do grupy mam dzieci do 3 roku życia, a także kobiet, które planują powiększenie rodziny. W kampanii podkreślane jest to, jak ważne jest prawidłowe nawilżanie i ochrona skóry niemowląt za pomocą naturalnych i bezpiecznych dla nich produktów.

- Cieszymy się, że marka Mustela obdarzyła nas zaufaniem i powierzyła swoją pierwszą kampanię telewizyjną naszemu zespołowi. Analiza grupy celowej oraz rynku pozwoliły nam na odpowiedni dobór medium do potrzeb naszego Klienta – w tym przypadku telewizji. Kampania spotowa została zaprojektowana tak, aby precyzyjnie dotrzeć do młodych matek. Billboardy sponsorskie pojawią się głównie przy bardzo popularnym wśród tej grupy Dzień Dobry TVN – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director Codemedia.

Za produkcję materiałów wideo odpowiedzialna jest agencja marketingowa Kiwi Marketing.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764