logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia promuje markę Mustela

  PR 02.01.2019, przeczytano 554 razy

Z początkiem nowego roku startuje pierwsza kampania telewizyjna marki Mustela. Akcja oparta będzie na 10-sekundowych spotach telewizyjnych oraz bilbordach sponsorskich. Za jej zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-promuje-marke-mustela,380650,artykul.html

Mustela to marka francuskiego laboratorium farmaceutycznego i dermokosmetycznego - Laboratoires Expanscience. Firma posiada ponad 60-letnią tradycję na rynku produktów dedykowanych niemowlętom oraz ich rodzicom. Polski oddział oferuje swoim klientom ponad 50 innowacyjnych, bezpiecznych i bliskich naturze pozycji, które chronią skórę dzieci oraz młodych mam.

- Mustela od początku swojego istnienia dba o to, aby oferowane przez nią produkty były najwyższej jakości. Naturalność i bezpieczeństwo receptur kosmetycznych to nasz priorytet. Laboratoires Expanscience stale opracowuje i wykorzystuje innowacje naukowe w dermatologii, by zaspokajać potrzeby nie tylko dzieci, ale także ich rodziców – mówi Magdalena Rzewuska, Marketing & Medical Manager LABORATOIRES EXPANSCIENCE Polska.

Reklamowany produkt to „Delikatny żel do mycia”. Zawiera on unikatowy Avocado Perseose – chroniony patentem składnik aktywny. Wzmacnia on barierę skórną, nawilża oraz chroni bogactwo komórkowe skóry.

Promocja w telewizji ma zapewnić dotarcie do grupy mam dzieci do 3 roku życia, a także kobiet, które planują powiększenie rodziny. W kampanii podkreślane jest to, jak ważne jest prawidłowe nawilżanie i ochrona skóry niemowląt za pomocą naturalnych i bezpiecznych dla nich produktów.

- Cieszymy się, że marka Mustela obdarzyła nas zaufaniem i powierzyła swoją pierwszą kampanię telewizyjną naszemu zespołowi. Analiza grupy celowej oraz rynku pozwoliły nam na odpowiedni dobór medium do potrzeb naszego Klienta – w tym przypadku telewizji. Kampania spotowa została zaprojektowana tak, aby precyzyjnie dotrzeć do młodych matek. Billboardy sponsorskie pojawią się głównie przy bardzo popularnym wśród tej grupy Dzień Dobry TVN – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director Codemedia.

Za produkcję materiałów wideo odpowiedzialna jest agencja marketingowa Kiwi Marketing.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764