logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia promuje markę Taotao w radiu

  PR 27.07.2017, przeczytano 408 razy

Ruszyła nowa kampania reklamowa makaronów i sosów TaoTao. Działania prowadzone są na antenach RMF FM i RMF Maxxx. Przy ich realizacji marka współpracuje z domem mediowym Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-promuje-marke-taotao-w-radiu,33247,artykul.html

Akcja promocyjna obejmuje kampanię spotową oraz sponsoringową. Jej celem jest zainteresowanie słuchaczy produktami marki TaoTao, które można wykorzystać do przygotowania azjatyckich potraw, a także jako ciekawe urozmaicenie dań europejskich.

Marka TaoTao jest obecna w Polsce już od ponad 20 lat, jako niekwestionowany lider rynku sosów i makaronów orientalnych. W swoim bogatym portfolio posiada produkty azjatyckie o oryginalnych recepturach, z których topowe to m.in. sos sojowy z wysoką zawartością nasion soi, sos słodko-pikantny chili czy też lekkostrawny makaron ryżowy nitki TaoTao.

- Azjatyckie smaki cieszą się w naszym kraju wciąż rosnącą popularnością. Ponadto Konsumenci coraz częściej używają produktów TaoTao bardziej uniwersalnie – do typowo europejskich dań czy też urozmaicenia zup. Prowadzone działania reklamowe mają pomóc jeszcze szerzej dotrzeć z naszą ofertą do wielbicieli inspiracji kulinarnych – mówią pracownicy Działu Marketingu TAN-VIET International S.A. (dystrybutor marki TaoTao).

- Zarekomendowaliśmy marce TaoTao kampanię radiową ze względu na duży potencjał tego medium w okresie wakacyjnym. Dzięki wybranym stacjom możemy dotrzeć do stosunkowo zróżnicowanej grupy docelowej kampanii – mówi Bartosz Zientek z domu mediowego Codemedia.

Kampania została zaplanowana na trzy tygodnie.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764