logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia promuje sieć salonów Agata

  PR 12.10.2017, przeczytano 689 razy

Marka Agata we współpracy z największą siecią reklamy video rich media w Polsce – Sataku – stworzyła nową formę promocji dla swoich produktów. Jest ona wykorzystywana w aktualnie prowadzonej kampanii, za której realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-promuje-siec-salonow-agata,34083,artykul.html

Reklama video rich media ma na celu zaangażowanie użytkownika do bezpośredniej interakcji z produktem. Realizację założeń ułatwia także bardzo intuicyjny interfejs.

Idea kreatywna działań opiera się na możliwości zaprojektowania mieszkania w swoim ulubionym stylu i w zgodzie ze swoją osobowością. Użytkownik, po kliknięciu w banner, przenoszony jest na stronę, na której tworzy aranżację wybranego pomieszczenia, korzystając z bogatej bazy produktowej mebli Agata, która jest wynikiem kreatywnej i graficznej pracy Działu Marketingu Agata.

- Prowadzone aktywności są świetnym uzupełnieniem naszej kampanii. Cieszymy się, że możemy wykorzystać tak angażujący klientów kanał komunikacji, wpisujący się w nasze potrzeby. Połączenie formy oraz potencjału aktorskiego i osobowościowego ambasadorki marki Małgorzaty Sochy zaowocowały efektywną promocją, która nabrała wyrazistości i zdecydowanie odróżnia się od innych – mówi Marek Gonsior, dyrektor marketingu Agata.

Dom mediowy Codemedia współpracuje z firmą Agata od lipca 2016 roku realizując szerokie działania z zakresu digitalu, które koncentrują się przede wszystkim na budowaniu pozytywnego wizerunku marki oraz informowaniu o aktualnych ofertach.

- Naszym celem jest efektywne wspieranie działań wizerunkowych i promocyjnych klienta. Dlatego staramy się wprowadzać rozwiązania, które przekładają się później zarówno na postrzeganie marki, jak i na wyniki sprzedaży. Nowa akcja ma zmaksymalizować efekty kampanii reklamowej prowadzonej dla salonów Agata. Liczymy, że dzięki swej unikalności zwróci uwagę wielu użytkowników – mówi Anna Lipińska, Account Director Codemedia.

Akcja promocyjna w tym formacie będzie prowadzona do połowy października.

Źródło: Codemedia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764