Marka Agata we współpracy z największą siecią reklamy video rich media w Polsce – Sataku – stworzyła nową formę promocji dla swoich produktów. Jest ona wykorzystywana w aktualnie prowadzonej kampanii, za której realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Reklama video rich media ma na celu zaangażowanie użytkownika do bezpośredniej interakcji z produktem. Realizację założeń ułatwia także bardzo intuicyjny interfejs.
Idea kreatywna działań opiera się na możliwości zaprojektowania mieszkania w swoim ulubionym stylu i w zgodzie ze swoją osobowością. Użytkownik, po kliknięciu w banner, przenoszony jest na stronę, na której tworzy aranżację wybranego pomieszczenia, korzystając z bogatej bazy produktowej mebli Agata, która jest wynikiem kreatywnej i graficznej pracy Działu Marketingu Agata.
- Prowadzone aktywności są świetnym uzupełnieniem naszej kampanii. Cieszymy się, że możemy wykorzystać tak angażujący klientów kanał komunikacji, wpisujący się w nasze potrzeby. Połączenie formy oraz potencjału aktorskiego i osobowościowego ambasadorki marki Małgorzaty Sochy zaowocowały efektywną promocją, która nabrała wyrazistości i zdecydowanie odróżnia się od innych – mówi Marek Gonsior, dyrektor marketingu Agata.
Dom mediowy Codemedia współpracuje z firmą Agata od lipca 2016 roku realizując szerokie działania z zakresu digitalu, które koncentrują się przede wszystkim na budowaniu pozytywnego wizerunku marki oraz informowaniu o aktualnych ofertach.
- Naszym celem jest efektywne wspieranie działań wizerunkowych i promocyjnych klienta. Dlatego staramy się wprowadzać rozwiązania, które przekładają się później zarówno na postrzeganie marki, jak i na wyniki sprzedaży. Nowa akcja ma zmaksymalizować efekty kampanii reklamowej prowadzonej dla salonów Agata. Liczymy, że dzięki swej unikalności zwróci uwagę wielu użytkowników – mówi Anna Lipińska, Account Director Codemedia.
Akcja promocyjna w tym formacie będzie prowadzona do połowy października.
Źródło: Codemedia