logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia rozbudowuje struktury

  PR 27.06.2014, przeczytano 1168 razy

Do zespołu Codemedia dołączyli Piotr Szubski jako Media Manager, Natalia Kaczmarek oraz Magdalena Maziejuk na stanowiska Media Plannerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-rozbudowuje-struktury,22033,artykul.html

Piotr Sztubski odpowiada w Codemedia za planowanie mediów w telewizji i Internecie. Pracę w branży mediowej rozpoczął 9 lat temu, wcześniej był związany z Initiative Media, Carat Polska oraz Value Media. Zajmował się projektami dla takich marek jak m.in. Neckermann Polska, Poczta Polska, TVP, Indeco, Intersport itd. Specjalizuje się w media planningu, obsłudze klienta oraz budowie narzędzi optymalizacyjnych.

Natalia Kaczmarek – nowy Media Planner w agencji Codemedia – zajmie się obszarem online dla marki Polska Poczta Usługi Cyfrowe. Poprzednio pracowała w ClickAd i Initiative Media, gdzie zajmowała się m.in. klientami Storck, FFiL Śnieżka, Expander i PLL Lot. Specjalizuje się w obszarach performance, planowania, optymalizacji kampanii online i przygotowywaniu strategii online.

Magdalena Maziejuk na stanowisku Media Plannera w Codemedia wspiera planowanie kampanii online w zespole Anny Lipińskiej. Wcześniej przez półtora roku pracowało w agencji Mediacom jako Media Executive dla marek: Play, Proama i Pepco.

Źródło: Codemedia

codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764