logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia tworzy nowy dział kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych

  PR 27.11.2014, przeczytano 961 razy

Codemedia – największy, niezależny dom mediowy – utworzył nowy dział - GoodStory. Celem jest zaoferowanie klientom kompleksowej obsługi opartej 

o nowoczesne podejście do komunikacji marketingowej.  W związku z tym do agencji dołączyli Piotr Zagórski oraz Marta Gilbas. Oboje objęli stanowiska Storytelling Director. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-tworzy-nowy-dzial-kompleksowych-rozwiazan-komunikacyjnych,23347,artykul.html

Piotr Zagórski i Marta Gilbas w Codemedia, w ramach nowoutworzonego działu GoodStory, będą odpowiedzialni za tworzenie koncepcji bazujących na idei storytellingu. Rozwiązania tworzone przez zespół GoodStory z jednej strony wzmocnią strategiczne kompetencje Codemedia przy współpracy z obecnymi klientami, z drugiej zaś stanowić będą nowy produkt skierowany do zewnętrznych klientów poszukujących dedykowanych, zoptymalizowanych rozwiązań komunikacyjnych, silnie angażujących grupę docelową. Storytelling integruje mechanizm komunikacyjny, jak i poszczególne działania w ramach niego prowadzone, w obrębie wszystkich wykorzystywanych obszarów: komunikacji cyfrowej, komunikacji w mediach tradycyjnych, social mediów, mobile marketingu, ecommerce i retailu – podkreśla Piotr Zagórski. Gwarantuje tym samym m.in. zaangażowanie grupy docelowej w komunikację, spójność i efekt synergii w ramach prowadzonych działań oraz bezpośrednio wpływa na konwersyjność i transakcyjność z prowadzonej komunikacji – dodaje Marta Gilbas. 

Na rynku nie ma już praktycznie miejsca dla standardowego modelu działania domów mediowych. Przyszłość to integrowanie rozwiązań strategicznych, kreatywnych oraz bezpośrednio wspierających cele biznesowe klienta, a nie tylko planowanie i zakup mediów. Dlatego od początku naszej działalności regularnie poszerzamy portfolio naszych usług, bazując na kompetencjach ludzi, którzy tworzą Codemedia i wykorzystaniu najnowszych technologii wspierających zintegrowane kampanie. Wierzymy, że GoodStory pozwoli zaoferować naszym klientom wartość dodaną – podkreśla Łucja Gdala, Managing Director w Codemedia. 

Piotr Zagórski posiada 7-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania strategii, planowania i optymalizacji kampanii w mediach offline i digital. Pracował w domach mediowych BrandConnection, Starcom i Starlink. Ostatnio związany z CPI Media. Pracował m.in. dla Klientów: Kraft, Lotos, Warta, Kredyt Bank, Sandoz, Abbott, Bank Pocztowy, Melle, BZ WBK, Bacardi Martini, Vision Express. 

Z kolei Marta Gilbas przez ponad 5 lat pracowała po stronie mediów. Karierę zaczynała w Ringier Axel Springer Polska w dziale sprzedaży, następnie zdobywała doświadczenie w prowadzeniu komunikacji skierowanej do kobiet w Glossy Media (grupa Agora), by później odpowiadać za rozwijanie niestandardowych produktów reklamowych serwisów Newsweek.pl oraz Forbes.pl (Ringier Axel Springer Polska). Do Codemedia przeszła z CPI Media. Współpracowała m.in. z: NBP, PGE, Melle, BZ WBK, PZ Cussons Polska, Unilever, P&G.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764