logo
WIADOMOŚCI

Codemedia wspiera promocje probiotyku z portfolio Stada

  PR 16.10.2018, przeczytano 177 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem października ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland – części niemieckiego koncernu farmaceutycznego STADA AG. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-wspiera-promocje-probiotyku-z-portfolio-stada,379770,artykul.html

STADA jest niemieckim koncernem  jednym z wiodących na światowych rynkach farmaceutycznych. Oferuje dostęp zarówno do wysokiej jakości leków innowacyjnych, generycznych i specjalistycznych. Produkty koncernu to leki na receptę jak i produkty klasyfikowane jako self-medication.

Objęty kampanią promocyjną probiotyk Lactostad na tle konkurencji wyróżnia się bardzo wysoką dawką żywych kultur bakterii (do 50 mld w poj. dawce) oraz wyjątkową formą podania (buteleczka z gotowym do wypicia roztworem). Produkt można kupić bez recepty. Polecany jest szczególnie osobom, które chcą utrzymać lub przywrócić właściwą florę bakteryjną jelit.

Kampania obecna jest na antenach TVP (m. in. Pytanie na Śniadanie, Prognoza Pogody), TVN (Dzień Dobry TVN, Prognoza Pogody), a także wybranych stacjach tematycznych. Kontynuacją działań telewizyjnych będzie kampania w radio.

Tej jesieni w mediach obecne będą także plastry lecznicze Itami (stosowane w leczeniu bólu np. krzyża). Będzie to druga w tym roku odsłona akcji.

Kampania potrwa do 11 listopada br.

ilustracjastrzałka

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone