logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia wspiera promocje probiotyku z portfolio Stada

  PR 16.10.2018, przeczytano 965 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem października ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland – części niemieckiego koncernu farmaceutycznego STADA AG. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-wspiera-promocje-probiotyku-z-portfolio-stada,379770,artykul.html

STADA jest niemieckim koncernem  jednym z wiodących na światowych rynkach farmaceutycznych. Oferuje dostęp zarówno do wysokiej jakości leków innowacyjnych, generycznych i specjalistycznych. Produkty koncernu to leki na receptę jak i produkty klasyfikowane jako self-medication.

Objęty kampanią promocyjną probiotyk Lactostad na tle konkurencji wyróżnia się bardzo wysoką dawką żywych kultur bakterii (do 50 mld w poj. dawce) oraz wyjątkową formą podania (buteleczka z gotowym do wypicia roztworem). Produkt można kupić bez recepty. Polecany jest szczególnie osobom, które chcą utrzymać lub przywrócić właściwą florę bakteryjną jelit.

Kampania obecna jest na antenach TVP (m. in. Pytanie na Śniadanie, Prognoza Pogody), TVN (Dzień Dobry TVN, Prognoza Pogody), a także wybranych stacjach tematycznych. Kontynuacją działań telewizyjnych będzie kampania w radio.

Tej jesieni w mediach obecne będą także plastry lecznicze Itami (stosowane w leczeniu bólu np. krzyża). Będzie to druga w tym roku odsłona akcji.

Kampania potrwa do 11 listopada br.

ilustracjastrzałka

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764