Codemedia – response media agency – wygrała przetarg na realizację kampanii dla Biura Informacji Kredytowej promującej korzystanie z dobrej historii kredytowej dzięki nowemu produktowi BIK Pass. Jest to certyfikat potwierdzający wiarygodność finansową posiadacza wobec innych osób i instytucji. Agencja zrealizuje kampanię on-line w modelu performance, której osią jest współpraca z partnerami biznesowymi.
Celem kampanii „Sprawdź swój BIK za 0 zł i sprawdź co możesz za to zyskać” jest pozyskanie nowych użytkowników usługi, będącej swoistym kredytowym dowodem osobistym, potwierdzającym wiarygodność finansową. BIK Pass zawiera dane osobowe, ocenę punktową oraz informacje o terminowości spłat kredytów. Aby przedstawić innej osobie swój BIK Pass, można go wydrukować lub wysłać kod dostępu do niego mailem lub SMS-em. Nowi użytkownicy, którzy zdecydują się na założenie i skorzystanie z konta próbnego, będą mogli przez 60 dni bezpłatnie i bez zobowiązań skorzystać z BIK Passa, Profilu Kredytowego Plus i Alertów BIK.
BIK Pass to zupełna nowość w ofercie Biura Informacji Kredytowej, która ma kluczowe znaczenie dla konsumentów z wysoką oceną punktową, dzięki której mogą liczyć na korzyści np. ubiegając się o kredyt – mówi Małgorzata Bielińska, dyrektor Departamentu Marketingu BIK S.A. Kampanię medialną BIK Passa - naszego certyfikatu wiarygodności kredytowej powierzamy doświadczonemu Partnerowi, agencji Codemedia, gdyż zależy nam na skutecznej promocji nowego produktu BIK, jak również popularyzacji idei budowania pozytywnej historii kredytowej, dodaje.
Kampania internetowa będzie oparta o korzyści jakie oferują instytucje partnerskie (banki, firmy ubezpieczeniowe). Dzięki zaangażowaniu w akcję takich podmiotów, komunikacja kreatywna zostanie wzmocniona wymierną wartością dodaną, a użytkownicy będą mogli uzyskać realne benefity (np. obniżone oprocentowanie kredytu gotówkowego, tańszą kartę kredytową lub tańsze ubezpieczenie). Osoby, które skorzystają z BIK Pass i posiadają pozytywną historię kredytową (4-5 gwiazdek w skali BIK) będą mogły skorzystać z szerokiej gamy dedykowanych dla nich ofert, które zostaną zamieszczone w serwisie BIK.
Kampania potrwa od połowy maja do końca roku i będzie realizowana w mediach on-line w modelu performance. Działania obejmą programy sprzedażowe w głównych mediach oraz sieciach afiliacyjnych, a także działania SEM.
Źródło: Codemedia