logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia wypromuje BIK Pass

  PR 23.05.2014, przeczytano 1197 razy
ilustracjastrzałka

Codemedia – response media agency – wygrała przetarg na realizację kampanii dla Biura Informacji Kredytowej promującej korzystanie z dobrej historii kredytowej dzięki nowemu produktowi BIK Pass.  Jest to  certyfikat potwierdzający wiarygodność finansową posiadacza wobec innych osób i instytucji. Agencja zrealizuje kampanię on-line w modelu performance, której osią jest współpraca z partnerami biznesowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-wypromuje-bik-pass,21720,artykul.html

Celem kampanii „Sprawdź swój BIK za 0 zł i sprawdź co możesz za to zyskać” jest pozyskanie nowych użytkowników usługi, będącej swoistym kredytowym dowodem osobistym, potwierdzającym wiarygodność finansową. BIK Pass zawiera dane osobowe, ocenę punktową oraz informacje o terminowości spłat kredytów. Aby przedstawić innej osobie swój BIK Pass, można go wydrukować lub wysłać kod dostępu do niego mailem lub SMS-em. Nowi użytkownicy, którzy zdecydują się na założenie i skorzystanie z konta próbnego, będą mogli przez 60 dni bezpłatnie i bez zobowiązań skorzystać z BIK Passa, Profilu Kredytowego Plus i Alertów BIK.

BIK Pass to zupełna nowość w ofercie Biura Informacji Kredytowej, która ma kluczowe znaczenie dla konsumentów z wysoką oceną punktową, dzięki której mogą liczyć na korzyści np. ubiegając się o kredyt
– mówi Małgorzata Bielińska, dyrektor Departamentu Marketingu BIK S.A. Kampanię medialną BIK Passa - naszego certyfikatu  wiarygodności kredytowej powierzamy doświadczonemu Partnerowi, agencji Codemedia, gdyż zależy nam na skutecznej promocji nowego produktu BIK, jak również popularyzacji idei budowania pozytywnej historii kredytowej, dodaje. 

Kampania internetowa będzie oparta o korzyści jakie oferują instytucje partnerskie (banki, firmy ubezpieczeniowe). Dzięki zaangażowaniu w akcję takich podmiotów, komunikacja kreatywna zostanie wzmocniona wymierną wartością dodaną, a użytkownicy będą mogli uzyskać realne benefity (np. obniżone oprocentowanie kredytu gotówkowego, tańszą kartę kredytową lub tańsze ubezpieczenie). Osoby, które skorzystają z BIK Pass i  posiadają pozytywną historię kredytową (4-5 gwiazdek w skali BIK) będą mogły skorzystać z szerokiej gamy dedykowanych dla nich ofert, które  zostaną zamieszczone w serwisie BIK.

Kampania potrwa od połowy maja do końca roku i będzie realizowana w mediach on-line w modelu performance. Działania obejmą programy sprzedażowe w głównych mediach oraz sieciach afiliacyjnych, a także działania SEM.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764