logo
WIADOMOŚCI

Codemedia z certyfikatem Gemiusa

Mateusz Zawiślak  PR 03.01.2017, przeczytano 232 razy

Gemius przeprowadził kolejną certyfikację swojego flagowego produktu do zarządzania kampaniami reklamowymi – gemiusDirectEffect. W szkoleniu zakończonym egzaminem certyfikującym udział wziął dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-z-certyfikatem-gemiusa,30991,artykul.html

Certyfikacje gemiusDirectEffect to nowy projekt edukacyjny Gemiusa skierowany do przedstawicieli branży reklamowej. Jego celem jest szerzenie wiedzy na temat skutecznego i efektywnego zarządzania kampaniami w internecie. Projekt zakłada szkolenie i egzamin, a po jego pozytywnym zakończeniu – uzyskanie certyfikatu potwierdzającego zdobytą wiedzę.

W grudniu do projektu certyfikacji włączył się dom mediowy Codemedia. W szkoleniu wzięło udział 8 osób zajmujących się monitorowaniem, trafikowaniem oraz raportowaniem kampanii reklamowych online. W trakcie szkolenia uczestnicy usystematyzowali i zgłębili wiedzę na temat najważniejszych pojęć i wskaźników ze świata cyfrowej reklamy, takich jak viewability, zasięg cookie versus zasięg realnych użytkowników czy profil społeczno-demograficzny użytkownika. Dowiedzieli się również, jak mierzyć skuteczność poszczególnych kreacji, poziom dotarcia do grupy docelowej oraz zasięg spotów.

─ Codemedia współpracuje z Gemiusem od lat, firma jest naszym partnerem biznesowym w zakresie badań i monitoringu kampanii internetowych, dlatego gdy tylko dowiedzieliśmy się o programie szkoleniowym Gemiusa, bez wahania wzięliśmy w nim udział ─ wyjaśnia Robert Stępniewski, digital media buying director w domu mediowym Codemedia. ─ Szkolenie to było również ważne dla naszego zespołu planerskiego. Choć nigdy nie mieliśmy wątpliwości co do umiejętności i wiedzy naszych plannerów, to szkolenie potwierdziło siłę i doświadczenie zespołu. Teraz mamy to na piśmie. W przyszłości Codemedia będzie brać udział w kolejnych inicjatywach badawczych Gemiusa ─ dodaje Stępniewski.

Podczas spotkania nie zabrakło czasu na część praktyczną szkolenia – specjaliści Gemiusa krok po kroku tłumaczyli działanie zaawansowanych funkcjonalności gemiusDirectEffect, analizowali najczęściej napotykane przez użytkowników trudności, a także prezentowali najnowsze rozwiązania, jakie daje to narzędzie. Prowadzący udzielili również praktycznych wskazówek, dzięki którym uczestnicy dowiedzieli się na przykład jak sprawdzić, które elementy wideo online są najbardziej atrakcyjne dla odbiorców i w jaki sposób internauci na nie reagują. Wszystko po to, by użytkownicy gemiusDirectEffect potrafili w prosty i szybki sposób zwiększać skuteczność prowadzonych kampanii.

Po zakończeniu szkolenia na uczestników projektu czekał egzamin, a po uzyskaniu pozytywnego wyniku – certyfikat. Uzyskany dokument potwierdza zdobycie wysokich kwalifikacji w zarządzaniu kampaniami online oraz analizowaniu ich wyników. Certyfikat jest także potwierdzeniem zdobytych umiejętności na rynku reklamowym.

Źródło: Gemius Polska

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Wydatki reklamowe w maju. Przoduje handel
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej.
Taki sam czas na stronach WWW z nowymi technologiami dla pań i panów
Okazuje się, że w maju 2018 roku na stronach WWW związanymi z nowymi technologiami płeć piękna spędzała prawie tyle samo czasu co panowie. Sprawdź ciekawostki o polskich internautach, które przygotowała firma Gemius.
Klasyka rocka na wakacje w Rock Radiu
Już od najbliższego poniedziałku, 25 czerwca br. Rock Radio zagra klasykę rocka według wakacyjnej ramówki. Na antenie będzie można usłyszeć m.in. Piotra Kędzierskiego, Łukasza Ciechańskiego i Adama Wajraka, a w Studiu Letnim Rock Radia znani muzycy raz w tygodniu będą na żywo wybierać swoją ulubioną rockową klasyczną 10-tkę.
Współczesny konsument – przed tv z telefonem w ręku
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona. Jedna trzecia przeglądała w tym czasie aplikacje społecznościowe, a co piąta osoba grała w gry. Co jeszcze wiemy o jakości kontaktu z reklamą na wielu ekranach? Sprawdź najnowszą analizę Gemiusa przeprowadzoną dzięki pierwszemu na rynku polskim badaniu...
„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku
Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer...
 
niedziela 24.06.2018, 74 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone