logo
WIADOMOŚCI

Codemedia z certyfikatem Gemiusa

Mateusz Zawiślak  PR 03.01.2017, przeczytano 223 razy

Gemius przeprowadził kolejną certyfikację swojego flagowego produktu do zarządzania kampaniami reklamowymi – gemiusDirectEffect. W szkoleniu zakończonym egzaminem certyfikującym udział wziął dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-z-certyfikatem-gemiusa,30991,artykul.html

Certyfikacje gemiusDirectEffect to nowy projekt edukacyjny Gemiusa skierowany do przedstawicieli branży reklamowej. Jego celem jest szerzenie wiedzy na temat skutecznego i efektywnego zarządzania kampaniami w internecie. Projekt zakłada szkolenie i egzamin, a po jego pozytywnym zakończeniu – uzyskanie certyfikatu potwierdzającego zdobytą wiedzę.

W grudniu do projektu certyfikacji włączył się dom mediowy Codemedia. W szkoleniu wzięło udział 8 osób zajmujących się monitorowaniem, trafikowaniem oraz raportowaniem kampanii reklamowych online. W trakcie szkolenia uczestnicy usystematyzowali i zgłębili wiedzę na temat najważniejszych pojęć i wskaźników ze świata cyfrowej reklamy, takich jak viewability, zasięg cookie versus zasięg realnych użytkowników czy profil społeczno-demograficzny użytkownika. Dowiedzieli się również, jak mierzyć skuteczność poszczególnych kreacji, poziom dotarcia do grupy docelowej oraz zasięg spotów.

─ Codemedia współpracuje z Gemiusem od lat, firma jest naszym partnerem biznesowym w zakresie badań i monitoringu kampanii internetowych, dlatego gdy tylko dowiedzieliśmy się o programie szkoleniowym Gemiusa, bez wahania wzięliśmy w nim udział ─ wyjaśnia Robert Stępniewski, digital media buying director w domu mediowym Codemedia. ─ Szkolenie to było również ważne dla naszego zespołu planerskiego. Choć nigdy nie mieliśmy wątpliwości co do umiejętności i wiedzy naszych plannerów, to szkolenie potwierdziło siłę i doświadczenie zespołu. Teraz mamy to na piśmie. W przyszłości Codemedia będzie brać udział w kolejnych inicjatywach badawczych Gemiusa ─ dodaje Stępniewski.

Podczas spotkania nie zabrakło czasu na część praktyczną szkolenia – specjaliści Gemiusa krok po kroku tłumaczyli działanie zaawansowanych funkcjonalności gemiusDirectEffect, analizowali najczęściej napotykane przez użytkowników trudności, a także prezentowali najnowsze rozwiązania, jakie daje to narzędzie. Prowadzący udzielili również praktycznych wskazówek, dzięki którym uczestnicy dowiedzieli się na przykład jak sprawdzić, które elementy wideo online są najbardziej atrakcyjne dla odbiorców i w jaki sposób internauci na nie reagują. Wszystko po to, by użytkownicy gemiusDirectEffect potrafili w prosty i szybki sposób zwiększać skuteczność prowadzonych kampanii.

Po zakończeniu szkolenia na uczestników projektu czekał egzamin, a po uzyskaniu pozytywnego wyniku – certyfikat. Uzyskany dokument potwierdza zdobycie wysokich kwalifikacji w zarządzaniu kampaniami online oraz analizowaniu ich wyników. Certyfikat jest także potwierdzeniem zdobytych umiejętności na rynku reklamowym.

Źródło: Gemius Polska

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat rusza na podbój Japonii
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.
Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.
Dominika Karoń PR Managerem Istv Media
Dominika Karoń objęła nowo otworzone stanowisko PR managera w domu produkcyjnym ISTV Media. Odpowiada za wszystkie działania z zakresu public relations: stworzenie oraz realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami, koordynację kanałów społecznościowych.
Netflix wspiera lokalnych twórców, przedstawiając widzom na całym świecie nowe, wyjątkowe produkcje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Havas Media Group powołuje DBI
Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
 
czwartek 19.04.2018, 198 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone