logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia z certyfikatem Gemiusa

  PR 03.01.2017, przeczytano 390 razy

Gemius przeprowadził kolejną certyfikację swojego flagowego produktu do zarządzania kampaniami reklamowymi – gemiusDirectEffect. W szkoleniu zakończonym egzaminem certyfikującym udział wziął dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-z-certyfikatem-gemiusa,30991,artykul.html

Certyfikacje gemiusDirectEffect to nowy projekt edukacyjny Gemiusa skierowany do przedstawicieli branży reklamowej. Jego celem jest szerzenie wiedzy na temat skutecznego i efektywnego zarządzania kampaniami w internecie. Projekt zakłada szkolenie i egzamin, a po jego pozytywnym zakończeniu – uzyskanie certyfikatu potwierdzającego zdobytą wiedzę.

W grudniu do projektu certyfikacji włączył się dom mediowy Codemedia. W szkoleniu wzięło udział 8 osób zajmujących się monitorowaniem, trafikowaniem oraz raportowaniem kampanii reklamowych online. W trakcie szkolenia uczestnicy usystematyzowali i zgłębili wiedzę na temat najważniejszych pojęć i wskaźników ze świata cyfrowej reklamy, takich jak viewability, zasięg cookie versus zasięg realnych użytkowników czy profil społeczno-demograficzny użytkownika. Dowiedzieli się również, jak mierzyć skuteczność poszczególnych kreacji, poziom dotarcia do grupy docelowej oraz zasięg spotów.

─ Codemedia współpracuje z Gemiusem od lat, firma jest naszym partnerem biznesowym w zakresie badań i monitoringu kampanii internetowych, dlatego gdy tylko dowiedzieliśmy się o programie szkoleniowym Gemiusa, bez wahania wzięliśmy w nim udział ─ wyjaśnia Robert Stępniewski, digital media buying director w domu mediowym Codemedia. ─ Szkolenie to było również ważne dla naszego zespołu planerskiego. Choć nigdy nie mieliśmy wątpliwości co do umiejętności i wiedzy naszych plannerów, to szkolenie potwierdziło siłę i doświadczenie zespołu. Teraz mamy to na piśmie. W przyszłości Codemedia będzie brać udział w kolejnych inicjatywach badawczych Gemiusa ─ dodaje Stępniewski.

Podczas spotkania nie zabrakło czasu na część praktyczną szkolenia – specjaliści Gemiusa krok po kroku tłumaczyli działanie zaawansowanych funkcjonalności gemiusDirectEffect, analizowali najczęściej napotykane przez użytkowników trudności, a także prezentowali najnowsze rozwiązania, jakie daje to narzędzie. Prowadzący udzielili również praktycznych wskazówek, dzięki którym uczestnicy dowiedzieli się na przykład jak sprawdzić, które elementy wideo online są najbardziej atrakcyjne dla odbiorców i w jaki sposób internauci na nie reagują. Wszystko po to, by użytkownicy gemiusDirectEffect potrafili w prosty i szybki sposób zwiększać skuteczność prowadzonych kampanii.

Po zakończeniu szkolenia na uczestników projektu czekał egzamin, a po uzyskaniu pozytywnego wyniku – certyfikat. Uzyskany dokument potwierdza zdobycie wysokich kwalifikacji w zarządzaniu kampaniami online oraz analizowaniu ich wyników. Certyfikat jest także potwierdzeniem zdobytych umiejętności na rynku reklamowym.

Źródło: Gemius Polska

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764