logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia z nową kampanią firmy Eden Springs

  PR 10.05.2018, przeczytano 600 razy
ilustracjastrzałka

Dom mediowy Codemedia odpowiada za prowadzenie nowych działań firmy Eden Springs – należącej do Grupy Eden będącej jednym z czołowych dostawców wody źródlanej, dystrybutorów filtrujących oraz wyśmienitej włoskiej kawy i ekspresów do biur i domów. Akcja wykorzystuje m.in. potencjał blogerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-z-nowa-kampania-firmy-eden-springs,36445,artykul.html

Celem prowadzonych działań jest wzrost świadomości wody Eden wśród odbiorców prywatnych w dużych aglomeracjach miejskich oraz podkreślenie walorów produktu.

- Naszą misją jest zapewnienie klientom dobrego samopoczucia i pozytywnej energii przez cały dzień – zarówno w pracy, jak i w domu. W prowadzonej kampanii zależy nam na zwróceniu uwagi na korzyści wynikające z dostaw wody do mieszkań i domów. Są nimi m.in. komfort, wygoda oraz budowanie zdrowych nawyków wśród dzieci. Dzięki rozwiązaniu Eden MySpring woda w domu jest zawsze pod ręką. Z Codemedia współpracujemy już kilka lat i za każdym razem otrzymujemy od ekspertów kompleksowe rozwiązania komunikacyjne – mówi Marta Jakobiak, Marketing Director, Central Region, Grupa Eden.

Aktualnie prowadzone przez Codemedia działania promocyjne wykorzystują oprócz potencjału blogerów również mailing w afiliacji. Kampania obejmuje także działania w mediach społecznościowych jak Facebook czy YouTube.

Za koordynację prac w domu mediowym odpowiada Olena Konoplianko.

- Zaproponowaliśmy Grupie Eden kampanię z wykorzystaniem blogerów oraz e-mailingu, ponieważ są to efektywne środki dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej. Realizowane przez nas akcje charakteryzują się wysoką skutecznością w zakresie wsparcia sprzedaży, personalizacją oraz automatyzacją – wskazuje Olena Konoplianko, Media Planner/Buyer (Specjalista DIMAQ), Codemedia.

Aktualnie prowadzone działania są kolejnym etapem realizacji dla firmy Eden Springs przez dom mediowy Codemedia. Dotychczasowa współpraca obejmowała prowadzenie działań performance z pojedynczymi kampaniami wizerunkowymi w zależności od produktu.

Akcja potrwa do 30 czerwca br.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764