logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia zwiększa siły menadżerskie

  PR 23.02.2017, przeczytano 470 razy

Codemedia ma dwóch nowych managerów. Na stanowiska Media Manager awansowały Urszula Dyduła i Marta Kulik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-zwieksza-sily-menadzerskie,31564,artykul.html

Urszula Dyduła z marketingiem związana jest od ponad 7 lat, a od 3 z domem mediowym Codemedia. Posiada doświadczenie zarówno w kampaniach efektywnościowych (Tchibo Direct, Praktiker, Biz Bank, BIK, BIG.Mall.pl, Monster.pl) jak i wizerunkowych (Tesco, W.Kruk, Salony Agata). Wcześniej pracowała po stronie wydawcy na rynku krakowskim.

Marta Kulik pracuje w Codemedia od blisko 5 lat. Prowadziła działania z obszaru digital i performance m.in. dla takich marek jak Polkomtel, Skanska, Angelini, Mango, Nestle Waters.

Na nowym stanowisku pracy Kulik i Dyduła będą odpowiadały za koordynowanie pracy zespołów klienckich, wyniki finansowe oraz strategiczne wsparcie kampanii.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764