logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coders Lab klientem Good One PR

  PR 07.04.2021, przeczytano 148 razy

Good One PR rozpoczęła stałą współpracę z pierwszą w Polsce szkołą IT – Coders Lab. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa firmy w zakresie public relations. Nawiązanie współpracy długofalowej jest efektem kampanii projektowej, którą Good One PR realizowała dla marki Coders Lab od stycznia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coders-lab-klientem-good-one-pr,390930,artykul.html

Coders Lab to pierwsza w Polsce szkoła IT, która powstała w 2013 roku jako bootcamp programistyczny. Firma rozpoczynała jako startup stworzony przez braci Marcina Tchórzewskiego i Jacka Tchórzewskiego. Szkoła posiada w swojej ofercie kursy z zakresu programowania front-end i back-end, testowania manualnego i automatyzującego oraz projektowania UX – w tym m.in. kursy programowania w językach JavaScript, Python, PHP, .Net czy Node.js. Współpracując z portalem Pracuj.pl, Coders Lab pomaga absolwentom w poszukiwaniu pracy i ułatwia nawiązanie kontaktu z przyszłymi pracodawcami.

W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiedzialna jest za realizację działań z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie, prowadzenie biura prasowego oraz doradztwo wizerunkowe.

Z ramienia Good One PR za projekt odpowiada Michał Zębik, PR Account Manager oraz Jakub Macyszyn, Junior Account Executive. Klienta pozyskano w wyniku działań new business w styczniu 2021 roku. Po trzech miesiącach współpracy projektowej, firma Coders Lab powierzyła agencji stałą obsługę public relations na polskim rynku. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma ESB - nowa funkcjonalność
Od tego tygodnia na platformie ESB jest dostępna nowa funkcjonalność. Pozwala ona na logowanie się agencji reklamowych.
Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake
Główny motyw przekazu komunikacyjnego opiera się na tym, że Spody Tortowe to podstawa do świętowania urodzin, imienin, rocznicy, osiemnastki, chrztu, komunii, a nawet zwykłej domówki i każdej innej okazji. Aby wyeksponować różnorodność możliwości w tym zakresie, została zorganizowana sesja zdjęciowa dla 10 autorskich przepisów Gabrieli Sowy -...
Ponad 4,5 miliona podrobionych produktów i komponentów drukarskich w rękach HP
W zeszłym roku, na terenie Europy, Bliskiego Wschody i Afryki (EMEA), Azji i Pacyfiku oraz obu Ameryk, zespół HP Anti-Counterfeiting and Fraud (ACF) skonfiskował ponad 4.5 miliona sfałszowanych produktów, części i komponentów drukarskich – wliczając w to duże ilości tuszy i tonerów. Przejęcia miały miejsce między listopadem 2019 r. a...
Strategiczne partnerstwo OLX i Abstra na kanale „Do Roboty”
Abstra rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX przy realizacji cyklu na kanale „Do Roboty” (YouTube) poświęconemu 52 różnym zawodom. Partnerstwo pozwoliło stworzyć formułę stanowiącą połączenie rozrywki z promocją kategorii OLX Praca.
Nowa kampania reklamowa serków wiejskich OSM Piątnica
OSM Piątnica to pierwszy producent w Polsce, który wprowadził na rynek serki wiejskie. Stały się one znakiem rozpoznawczym Spółdzielni, a Piątnica jest obecnie liderem tej kategorii w Polsce. Klasyczny Serek Wiejski z Piątnicy to delikatne ziarna twarożku zanurzone w słodkiej śmietance. Obecnie, oprócz podstawowej wersji, dostępne są także Serki Wiejskie z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764