logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coders Lab klientem Good One PR

  PR 07.04.2021, przeczytano 525 razy

Good One PR rozpoczęła stałą współpracę z pierwszą w Polsce szkołą IT – Coders Lab. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa firmy w zakresie public relations. Nawiązanie współpracy długofalowej jest efektem kampanii projektowej, którą Good One PR realizowała dla marki Coders Lab od stycznia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coders-lab-klientem-good-one-pr,390930,artykul.html

Coders Lab to pierwsza w Polsce szkoła IT, która powstała w 2013 roku jako bootcamp programistyczny. Firma rozpoczynała jako startup stworzony przez braci Marcina Tchórzewskiego i Jacka Tchórzewskiego. Szkoła posiada w swojej ofercie kursy z zakresu programowania front-end i back-end, testowania manualnego i automatyzującego oraz projektowania UX – w tym m.in. kursy programowania w językach JavaScript, Python, PHP, .Net czy Node.js. Współpracując z portalem Pracuj.pl, Coders Lab pomaga absolwentom w poszukiwaniu pracy i ułatwia nawiązanie kontaktu z przyszłymi pracodawcami.

W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiedzialna jest za realizację działań z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie, prowadzenie biura prasowego oraz doradztwo wizerunkowe.

Z ramienia Good One PR za projekt odpowiada Michał Zębik, PR Account Manager oraz Jakub Macyszyn, Junior Account Executive. Klienta pozyskano w wyniku działań new business w styczniu 2021 roku. Po trzech miesiącach współpracy projektowej, firma Coders Lab powierzyła agencji stałą obsługę public relations na polskim rynku. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764