logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Codewise inspiracją dla polskich start - upów

  PR 23.02.2017, przeczytano 578 razy
ilustracjastrzałka

Codewise to polska firma technologiczna, która w 2016 roku znalazła się na trzecim miejscu w rankingu Deloitte Technology Fast 500 obejmującego firmy innowacyjne technologicznie z Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codewise-inspiracja-dla-polskich-start---upow,31572,artykul.html

Właściciel Codewise, Robert Gryn, jako najmłodszy Polak, który samodzielnie dorobił się majątku, znalazł się właśnie na liście stu najbogatszych Polaków według magazynu Forbes, udowadniając, że można w Polsce zbudować potężną firmę na rynku nowych technologii.

Początek dynamicznego rozwoju start-upu sięga 2013 roku, kiedy właścicielem został Robert Gryn. Zaledwie trzydziestoletni właściciel zbudował firmę technologiczną, która w cztery lata odnotowała wzrost przychodów na poziomie 13 000 procent. Zarządzanie firmą Robert Gryn opiera na modelu tzw. lifestyle business, podkreślając tym samym istotę równowagi między życiem osobistym a zawodowym i czerpania przyjemności zarówno z życia, jak i pracy. Dla CEO Codewise nie pieniądze są kluczowe. Jego motto to „Ludzie, produkt, zysk” – dokładnie w tej kolejności.

Ludzie

Słuszność inwestycji w pracowników potwierdzają stale rosnące wskaźniki przychodów i nowi klienci, a co za tym idzie – powiększający się z miesiąca na miesiąc zespół.

– W Codewise każdy czuje się odpowiedzialny za rozwój firmy i realizuje swoje zadania w stu procentach. Jednocześnie, stawiamy na to, by praca nie była wyłącznie przykrym obowiązkiem, a inspirującą podróżą pełną wyzwań. W przerwie między pracą a projektami dajemy sobie czas na relaks. Trening na siłowni po kilkugodzinnym siedzeniu przy biurku jest w stanie zdziałać cuda. Takie podejście maksymalizuje kreatywność i efektywność pracy
– zauważa Robert Gryn.

Krakowskie biuro Codewise wyposażone jest m.in. w siłownię, salon masażu, salę muzyczną i gier. Pracownicy w przerwach mogą ćwiczyć na siłowni pod okiem osobistego trenera, wybrać się na zajęcia z jogi czy zagrać w Counter Strike’a na mapie odzwierciedlającej krakowskie biuro firmy.

Produkt i zysk

Codewise oferuje narzędzia marketingu efektywnościowego, z których korzystają firmy z całego świata. W grudniu 2016 roku sukces Codewise został zauważony przez Deloitte, który ogłosił polski start-up trzecią najszybciej rozwijającą się firmą technologicznie innowacyjną w regionie EMEA. Zestawienie jest sporządzone w oparciu o procentowy wzrost przychodów operacyjnych ze sprzedaży na przełomie ostatnich czterech lat. Codewise chce być inspiracją dla młodych przedsiębiorców i udowadniać, że możliwe jest zbudowanie silnego, samodzielnego, technologicznie innowacyjnego przedsiębiorstwa w Polsce.

– Polskie firmy tworzą nowatorskie rozwiązania światowej klasy, ale często ich właściciele obawiają się ryzyka i wyjścia poza swoją strefę komfortu. Polska nie musi być wyłącznie zapleczem dla zagranicznych podmiotów. Mamy tu wyśmienitych specjalistów i innowatorów, którzy mają szansę podbijać świat. Muszą tylko w to wreszcie uwierzyć. Chcę, by młodzi przedsiębiorcy, widząc sukces Codewise, a przy okazji mój własny, zrozumieli, że mają potencjał, by osiągnąć to samo – podkreśla Robert Gryn, CEO Codewise.

Źródło: Codewise

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764