logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cody Simpson w finale kampanii promującej Międzynarodowy Dzień Szczęścia ONZ

  PR 23.03.2015, przeczytano 647 razy
ilustracjastrzałka

W dniu dzisiejszym ONZ oraz MixRadio obchodzą Międzynarodowy Dzień Szczęścia oraz wypuszczenie listy odtwarzania #HappySoundsLike zawierającej w ramach niespodzianki utwór w wykonaniu światowej sławy piosenkarza/kompozytora Cody Simpsona na South by Southwest.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cody-simpson-w-finale-kampanii-promujacej-miedzynarodowy-dzien-szczescia-onz,24292,artykul.html

Kończąc tygodniową kampanię podnoszenia świadomości Międzynarodowego Dnia Szczęścia, lista odtwarzania #HappySoundsLike stworzona przez MixRadio została ujawniona uczestniczącym gościom oraz jest dostępna do słuchania na: www.happysoundslike.com.

Uznając, że muzyka ma moc rozpowszechniania poczucia szczęścia i inspirowania solidarności i nadziei na lepsze jutro, Posłańcy ONZ i Ambasadorowie Dobrej Woli, wspólnie z międzynarodowymi artystami zrzeszającymi między innymi Britney Spears, Nicole Scherzinger, Eda Sheerana, Charlize Theron i Johna Legenda, przyczynili się do tego, by ich najszczęśliwsza piosenka stworzyła najszczęśliwszą na świecie listę odtwarzania #HappySoundsLike.

Cody Simpson powiedział: "Bardzo się cieszę, że jestem częścią tak wspaniałej kampanii ONZ i MixRadio, mającej na celu podniesienie świadomości Międzynarodowego Dnia Szczęścia. Mam nadzieję, że każdy włączy się do niej w tym dniu słuchając listy odtwarzania #HappySoundsLike".

Jyrki Rosenberg, dyrektor MixRadio, stwierdza: "W tym roku w celu uczczenia Międzynarodowego Dnia Szczęścia mieliśmy możność wspólnie z ONZ wesprzeć i podnieść świadomość przyrodzonej aspiracji, którą dzielimy na całym świecie, to jest szczęścia. Poprzez współpracę z międzynarodowymi supergwiazdami, mamy nadzieję, że #HappySoundsLike wywoła uśmiech na twarzach na całym świecie i stanie się inspiracją nadziei na lepsze jutro".

Ustanowiony przez Zgromadzenie Ogólne ONZ w 2012 roku Międzynarodowy Dzień Szczęścia uznaje, że "pogoń za szczęściem jest zasadniczym celem człowieka". W siedemdziesiątym roku swojego istnienia, ONZ będzie podejmowała szereg kampanii zmierzających do osiągnięcia tego celu.

Źródło: PR Newswire

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764