logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codzienna dawka...

DariaKostera  PR 26.08.2002, przeczytano 709 razy

Potrzeby klienta zaspokajane powinny być każdego dnia. Czy to odbiorca indywidualny, czy tez klient hurtowy, każdy z nich jest bardzo ważnym ogniwem w handlu. To oni ,,decyduja" o strategii działania. To dzięki nim funkcjonują firmy oraz poszerzają wciąż swoją ofertę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codzienna-dawka...,1165,artykul.html


Sygnały przesyłane z rynku każdego dnia wpływają na decyzje co i kiedy wprowadzić do oferty. Są jak codzienna porcja impulsow do dalszego działania firmy. Impulsów, które miały także duży wpływ na firmę AGAWA.PL Sp. z o.o. do wprowadzenie do oferty następujących produktów marki SIGEL:

* Magnetic Paper [IP 693]-błyszczący papier do drukarek atramentowych połączony z podkładem magnetycznym. Świetny do wszelkiego rodzaju etykietek magnetycznych;

* Zestaw torebek ozdobnych [IP 691] - do wykonania własnej, niepowtarzalnej torebki papierowej;

* Banner Papier [IP 184] - składający się z dwóch wstąg papieru do wydruku banerów reklamowych;

* Etykiety na butelki [DE 160] - z wysokiej jakości papieru fotograficznego;

* Zestaw Business Card - do samodzielnego wykonania kart klubowych, identyfikatorów czy też wizytówek.

Jak widać, nowa oferta papierów marki SIGEL, oferowana na stronach sklepu www.agawa.pl to propozycja dla osób ,,bawiących się drukowaniem", otwartych na nowości oraz chętnych na codzienną dawkę oryginalnych wydruków swoich projektów.


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: DariaKostera

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764