logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codzienny „Poranny briefing” w Onecie

  PR 09.08.2024, przeczytano 457 razy
ilustracja

12 sierpnia rusza „Poranny briefing”, którego będzie można słuchać w Onet Audio, w Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych. Codzienny podcast informacyjny produkowany przez Onet Audio dostarczy słuchaczom najważniejsze wiadomości w formie audio w oparciu o informacje przygotowywane każdego dnia przez dziennikarzy Onetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codzienny-_poranny-briefing_-w-onecie,405294,artykul.html

Podcast obejmuje szeroki zakres tematów od polityki i ekonomii, przez naukę i technologię, aż po kulturę i styl życia. Jest zestawieniem kluczowych wydarzeń z całego świata, wzbogacającym
i dopełniającym treści redakcyjne Onetu z podsumowaniem najważniejszych wydarzeń z minionej nocy.

- Bardzo się cieszę, że oferta Onet Audio stale się rozwija. Podcast „Poranny briefing” to format, którego bardzo nam brakowało. Gorąco zachęcam Państwa do słuchania!” – mówi Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onetu.

„Poranny briefing” to krótkie, kilkuminutowe odcinki, zawierające najważniejsze informacje
z Polski i ze świata dostępne dla wszystkich użytkowników Onetu. Dodatkowo dla subskrybentów Onet Audio w aplikacji będą dostępne specjalne raporty i analizy.

„Poranny briefing” jest tworzony w oparciu o merytoryczny wkład redakcji Onet Wiadomości. Każdego poranka w kilkuminutowych odcinkach lektor podcastu Maciej Jednoralski, wydawca Onet Audio, przedstawia kluczowe wydarzenia z całego świata. Podcast zawiera analizy polityczne i gospodarcze, wywiady z ekspertami, kontekst historyczny, raporty oraz kulturalne i społeczne implikacje.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w VFP Communications
Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu
W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.
31,1% odsłon mniej w największych serwisach z treściami redakcyjnymi

Pierwsze dni obowiązywania nowych przepisów o prawie autorskim, w internecie zaowocowały spadkiem ruchu z social mediów. Dane z badania Mediapanel PBI i Gemius pokazują, że 20 największych polskich serwisów z treściami redakcyjnymi w dniach 20-29 września br. zanotowało o 31,1% mniej odsłon pochodzących z social mediów niż w dniach 30 sierpnia-8 września. Procentowy udział...
Telewizja Polska z dużymi wzrostami oglądalności online
We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce. Z kolei liczba użytkowników portalu tvp.info wzrosła o 22% rok do roku.
Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024
Radio ZET i NEXT FILM znalazły się wśród marek nominowanych w kategorii Entertainment tegorocznej edycji Effie Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764