logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codzienny Poradnik Antywirusowy: informator Gazety Wyborczej i Wyborcza.pl

  PR 25.03.2020, przeczytano 750 razy

Jak w czasie epidemii koronawirusa dostać się do lekarza? Jak bez wychodzenia z domu załatwić sprawy w urzędach? Jak pracować zdalnie? Jak starać się o pomoc i z jakich ulg można skorzystać? O tych i innych aspektach codziennego życia, zdrowia oraz pracy, które zmieniły się na skutek konieczności zostania w domu, można przeczytać w „Codziennym Poradniku Antywirusowym”. Specjalna sekcja z tematami związanymi z epidemią ukazuje się codziennie w „Gazecie Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codzienny-poradnik-antywirusowy%3A-informator-gazety-wyborczej-i-wyborcza.pl,386254,artykul.html

W całym kraju zamknięte są placówki oświatowe, uczelnie, kina, galerie handlowe itp. Każdy z nas musi się przystosować do nowej rzeczywistości w związku z działaniami prewencyjnymi zapobiegającymi rozprzestrzenianiu się koronawirusa. Aby ułatwić ten proces swoim czytelnikom, redakcja „Gazety Wyborczej” publikuje na swoich łamach „Codzienny Poradnik Antywirusowy” kolumnę w całości poświęconą tematom związanym z epidemią. Można w niej znaleźć praktyczne informacje m.in. o tym, jak dbać o zdrowie i bezpieczeństwo; radzić sobie ze sprawami urzędowymi i zawodowymi, jak postępować w relacjach pracodawca-pracownik czy o jakie wsparcie mogą ubiegać się przedsiębiorcy. Dziennikarze gazety radzą również m.in jak uczyć się dzieckiem, a w wydaniach piątkowych prezentują cykl porad z zakresu korzystania z ofert instytucji kultury na odległość.

Codzienny Poradnik Antywirusowy” ukazuje się również w serwisie specjalnym na Wyborcza.pl, gdzie na bieżąco publikowane są wiadomości o przebiegu epidemii zarówno w Polsce, jak i na świecie. Dodatkowo, redakcja codziennie wysyła swoim czytelnikom bezpłatny newsletter o koronawirusie.

Pomimo zamknięcia ok. 5% punktów dystrybucji prasy, sytuacja papierowego wydania „Gazety Wyborczej” jest stabilna - jak dotychczas ograniczenia wprowadzane przez rząd nie wpłynęły w znaczący sposób na sprzedaż gazety. Wyborcza.pl odnotowuje natomiast aż dwa razy szybszy wzrost płatnych subskrypcji niż przed kilkoma tygodniami. W ciągu ostatnich dwóch tygodni serwis odwiedziło średnio 2.3 miliona użytkowników dziennie, a dzienna liczba odsłon na serwisach Wyborcza.pl wyniosła rekordowe 6.3 miliona. Jednocześnie,  prenumerator generuje średnio 8-krotnie większy ruch w serwisach grupy Wyborcza.pl niż niepłacący użytkownik. Rekordowy, ponad 800% wzrost odsłon odnotowuje również serwis BIQdata, w którym dział danych „Gazety Wyborczej” opracowuje i prezentuje interaktywne mapy zachorowań, zestawienia, wykresy i prognozy na temat koronawirusa. (Dane GemiusTraffic i dane własne wydawcy).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764