logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codzienny Poradnik Antywirusowy: informator Gazety Wyborczej i Wyborcza.pl

  PR 25.03.2020, przeczytano 746 razy

Jak w czasie epidemii koronawirusa dostać się do lekarza? Jak bez wychodzenia z domu załatwić sprawy w urzędach? Jak pracować zdalnie? Jak starać się o pomoc i z jakich ulg można skorzystać? O tych i innych aspektach codziennego życia, zdrowia oraz pracy, które zmieniły się na skutek konieczności zostania w domu, można przeczytać w „Codziennym Poradniku Antywirusowym”. Specjalna sekcja z tematami związanymi z epidemią ukazuje się codziennie w „Gazecie Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codzienny-poradnik-antywirusowy%3A-informator-gazety-wyborczej-i-wyborcza.pl,386254,artykul.html

W całym kraju zamknięte są placówki oświatowe, uczelnie, kina, galerie handlowe itp. Każdy z nas musi się przystosować do nowej rzeczywistości w związku z działaniami prewencyjnymi zapobiegającymi rozprzestrzenianiu się koronawirusa. Aby ułatwić ten proces swoim czytelnikom, redakcja „Gazety Wyborczej” publikuje na swoich łamach „Codzienny Poradnik Antywirusowy” kolumnę w całości poświęconą tematom związanym z epidemią. Można w niej znaleźć praktyczne informacje m.in. o tym, jak dbać o zdrowie i bezpieczeństwo; radzić sobie ze sprawami urzędowymi i zawodowymi, jak postępować w relacjach pracodawca-pracownik czy o jakie wsparcie mogą ubiegać się przedsiębiorcy. Dziennikarze gazety radzą również m.in jak uczyć się dzieckiem, a w wydaniach piątkowych prezentują cykl porad z zakresu korzystania z ofert instytucji kultury na odległość.

Codzienny Poradnik Antywirusowy” ukazuje się również w serwisie specjalnym na Wyborcza.pl, gdzie na bieżąco publikowane są wiadomości o przebiegu epidemii zarówno w Polsce, jak i na świecie. Dodatkowo, redakcja codziennie wysyła swoim czytelnikom bezpłatny newsletter o koronawirusie.

Pomimo zamknięcia ok. 5% punktów dystrybucji prasy, sytuacja papierowego wydania „Gazety Wyborczej” jest stabilna - jak dotychczas ograniczenia wprowadzane przez rząd nie wpłynęły w znaczący sposób na sprzedaż gazety. Wyborcza.pl odnotowuje natomiast aż dwa razy szybszy wzrost płatnych subskrypcji niż przed kilkoma tygodniami. W ciągu ostatnich dwóch tygodni serwis odwiedziło średnio 2.3 miliona użytkowników dziennie, a dzienna liczba odsłon na serwisach Wyborcza.pl wyniosła rekordowe 6.3 miliona. Jednocześnie,  prenumerator generuje średnio 8-krotnie większy ruch w serwisach grupy Wyborcza.pl niż niepłacący użytkownik. Rekordowy, ponad 800% wzrost odsłon odnotowuje również serwis BIQdata, w którym dział danych „Gazety Wyborczej” opracowuje i prezentuje interaktywne mapy zachorowań, zestawienia, wykresy i prognozy na temat koronawirusa. (Dane GemiusTraffic i dane własne wydawcy).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764