logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codzienny Poradnik Antywirusowy: informator Gazety Wyborczej i Wyborcza.pl

  PR 25.03.2020, przeczytano 333 razy

Jak w czasie epidemii koronawirusa dostać się do lekarza? Jak bez wychodzenia z domu załatwić sprawy w urzędach? Jak pracować zdalnie? Jak starać się o pomoc i z jakich ulg można skorzystać? O tych i innych aspektach codziennego życia, zdrowia oraz pracy, które zmieniły się na skutek konieczności zostania w domu, można przeczytać w „Codziennym Poradniku Antywirusowym”. Specjalna sekcja z tematami związanymi z epidemią ukazuje się codziennie w „Gazecie Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codzienny-poradnik-antywirusowy%3A-informator-gazety-wyborczej-i-wyborcza.pl,386254,artykul.html

W całym kraju zamknięte są placówki oświatowe, uczelnie, kina, galerie handlowe itp. Każdy z nas musi się przystosować do nowej rzeczywistości w związku z działaniami prewencyjnymi zapobiegającymi rozprzestrzenianiu się koronawirusa. Aby ułatwić ten proces swoim czytelnikom, redakcja „Gazety Wyborczej” publikuje na swoich łamach „Codzienny Poradnik Antywirusowy” kolumnę w całości poświęconą tematom związanym z epidemią. Można w niej znaleźć praktyczne informacje m.in. o tym, jak dbać o zdrowie i bezpieczeństwo; radzić sobie ze sprawami urzędowymi i zawodowymi, jak postępować w relacjach pracodawca-pracownik czy o jakie wsparcie mogą ubiegać się przedsiębiorcy. Dziennikarze gazety radzą również m.in jak uczyć się dzieckiem, a w wydaniach piątkowych prezentują cykl porad z zakresu korzystania z ofert instytucji kultury na odległość.

Codzienny Poradnik Antywirusowy” ukazuje się również w serwisie specjalnym na Wyborcza.pl, gdzie na bieżąco publikowane są wiadomości o przebiegu epidemii zarówno w Polsce, jak i na świecie. Dodatkowo, redakcja codziennie wysyła swoim czytelnikom bezpłatny newsletter o koronawirusie.

Pomimo zamknięcia ok. 5% punktów dystrybucji prasy, sytuacja papierowego wydania „Gazety Wyborczej” jest stabilna - jak dotychczas ograniczenia wprowadzane przez rząd nie wpłynęły w znaczący sposób na sprzedaż gazety. Wyborcza.pl odnotowuje natomiast aż dwa razy szybszy wzrost płatnych subskrypcji niż przed kilkoma tygodniami. W ciągu ostatnich dwóch tygodni serwis odwiedziło średnio 2.3 miliona użytkowników dziennie, a dzienna liczba odsłon na serwisach Wyborcza.pl wyniosła rekordowe 6.3 miliona. Jednocześnie,  prenumerator generuje średnio 8-krotnie większy ruch w serwisach grupy Wyborcza.pl niż niepłacący użytkownik. Rekordowy, ponad 800% wzrost odsłon odnotowuje również serwis BIQdata, w którym dział danych „Gazety Wyborczej” opracowuje i prezentuje interaktywne mapy zachorowań, zestawienia, wykresy i prognozy na temat koronawirusa. (Dane GemiusTraffic i dane własne wydawcy).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pandemiczne trendy w konsumpcji podcastów
Podcasty to biznes niezwykle obiecujący, ale i bardzo jeszcze młody, a więc również dynamicznie się zmieniający. Tym bardziej więc należy docenić insighty „zza Wielkiej Wody”. Podcasty bowiem rosną w siłę, a co więcej, ich konsumpcja zyskuje na jakości. Zamiast medium tła podczas dojazdów do pracy to coraz częściej sposób na spędzanie czasu z...
Robert Burneika w Fantasyexpo
Do portfolio gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo dołącza Robert Burneika, znany także jako Hardkorowy Koksu. Burneika to były kulturysta, zawodnik MMA a przede wszystkim osobowość medialna. Od 10 lat regularnie tworzy materiały na swój kanał YouTube a w TVN Turbo prowadził swój autorski program - Nie ma lipy. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za...
Empik Premium o 50% taniej na rok i miesięczny dostęp do HBO GO

Wraz z początkiem pandemii Empik udostępnił wszystkim dostęp do swojej flagowej usługi całkowicie za darmo. To wsparcie stanowiło zachętę do pozostania w domach,  korzystania z darmowej dostawy zamówień i jakościowego spędzania czasu wolnego. Widząc, że Polacy chętnie korzystają z tego rozwiązania, akcję dwukrotnie przedłużano, a teraz Empik Premium wraz z...
Streetcom kupuje Hash.fm
Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w spółce Hash.fm.
WP Pilot z aplikacją na Samsung Smart TV
WP Pilot udostępnił właśnie nową aplikację dla użytkowników Samsung Smart TV. Pozwala na oglądanie prawie 100 kanałów telewizyjnych na żywo. Wystarczy do tego połączenie z internetem i pakiet telewizyjny WP Pilot.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764