Z początkiem marca do klientów agencji doradztwa komunikacyjnego Cohn&Wolfe dołączyła firma Paragona, europejski lider w rekrutacji dla sektora medycznego.
Do zadań agencji należy opracowanie strategii i wdrożenie kampanii employer branding, której celem jest pozyskanie specjalistów medycyny rodzinnej do pracy w placówkach National Health Service (NHS) w Wielkiej Brytanii. Jest to pierwszy etap kilkuletniego projektu, w ramach którego na zlecenie NHS Paragona rekrutuje kilka tysięcy lekarzy rodzinnych.
Zintegrowana kampania wykorzystująca działania public relations, BTL, social media oraz zakup mediów realizowana jest na ośmiu europejskich rynkach. W ramach projektu Cohn&Wolfe współpracuje z innymi spółkami z grupy WPP, m. in. Grey Group Poland oraz Mindshare.
Klient został pozyskany w drodze przetargu. Za korodynację projektu oraz współpracę z klientem i agencjami partnerskimi w Polsce i za granicą odpowiada zespół raportujący do Izabeli Wejcht, Dyrektora w Cohn&Wolfe.
Źródło: Cohn&Wolfe