logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cohn&Wolfe prowadzi employer branding dla Paragony

  PR 10.04.2019, przeczytano 424 razy

Z początkiem marca do klientów agencji doradztwa komunikacyjnego Cohn&Wolfe dołączyła firma Paragona, europejski lider w rekrutacji dla sektora medycznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cohnandwolfe-prowadzi-employer-branding-dla-paragony,382038,artykul.html

Do zadań agencji należy opracowanie strategii i wdrożenie kampanii employer branding, której celem jest pozyskanie specjalistów medycyny rodzinnej do pracy w placówkach National Health Service (NHS) w Wielkiej Brytanii. Jest to pierwszy etap kilkuletniego projektu, w ramach którego na zlecenie NHS Paragona rekrutuje kilka tysięcy lekarzy rodzinnych.

Zintegrowana kampania wykorzystująca działania public relations, BTL, social media oraz zakup mediów realizowana jest na ośmiu europejskich rynkach. W ramach projektu Cohn&Wolfe współpracuje z innymi spółkami z grupy WPP, m. in. Grey Group Poland oraz Mindshare.

Klient został pozyskany w drodze przetargu. Za korodynację projektu oraz współpracę z klientem i agencjami partnerskimi w Polsce i za granicą odpowiada zespół raportujący do Izabeli Wejcht, Dyrektora w Cohn&Wolfe.

Źródło: Cohn&Wolfe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764