COLFARM podjęło decyzję o wyborze agencji interaktywnej, która zajmie się częścią e-marketingowych działań, skupionych wokół marki 2KC. Umowa, obejmująca m.in. pozycjonowanie szerokie oraz analizę UX serwisu 2kc.pl, została podpisana z Ideo Force Sp. z o.o.
Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A. to polska firma działająca na rynku od 1999 roku. Pośród jej szerokiej oferty produktowej, najbardziej rozpoznawalnym jest prawdopodobnie 2KC – suplement diety pomagający zwalczać syndrom dnia poprzedniego. W lutym br. spółka wybrała agencję interaktywną, której powierzono realizację części zadań związanych z marketingiem w sieci. Umowa, obejmująca m.in. pozycjonowanie szerokie oraz analizę UX serwisu 2kc.pl, została podpisana z Ideo Force Sp. z o.o.
- Dla 2KC będziemy realizować pozycjonowanie szerokie oraz część zadań content marketingowych – opowiada Wojciech Szymański, prezes Ideo Force – Jesteśmy przekonani, że wieloletnie doświadczenie i umiejętności naszego zespołu, przyniosą Klientowi wymierne korzyści.
Ideo Force to submarka firmy Ideo Sp z o.o., która działa aktywnie na rynku IT od 1999 roku. Została wyodrębniona z Dział Marketingu Internetowego Ideo. Realizuje kompleksowe projekty budowania i promocji marek w sieci oraz zwiększania sprzedaży w e-commerce. Firma współpracowała lub współpracuje z takimi klientami jak np. LG Electronics, Cobi, iParts, Wolters Kluwer czy Ustronianka.
Źródło: Ideo