logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colfarm zaczyna współpracę z Ideo Force

  PR 24.04.2017, przeczytano 643 razy
ilustracjastrzałka

COLFARM podjęło decyzję o wyborze agencji interaktywnej, która zajmie się częścią e-marketingowych działań, skupionych wokół marki 2KC. Umowa, obejmująca m.in. pozycjonowanie szerokie oraz analizę UX serwisu 2kc.pl, została podpisana z Ideo Force Sp. z o.o.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colfarm-zaczyna-wspolprace-z-ideo-force,32245,artykul.html

Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A. to polska firma działająca na rynku od 1999 roku. Pośród jej szerokiej oferty produktowej, najbardziej rozpoznawalnym jest prawdopodobnie 2KC – suplement diety pomagający zwalczać syndrom dnia poprzedniego. W lutym br. spółka wybrała agencję interaktywną, której powierzono realizację części zadań związanych z marketingiem w sieci. Umowa, obejmująca m.in. pozycjonowanie szerokie oraz analizę UX serwisu 2kc.pl, została podpisana z Ideo Force Sp. z o.o.

- Dla 2KC będziemy realizować pozycjonowanie szerokie oraz część zadań content marketingowych – opowiada Wojciech Szymański, prezes Ideo Force – Jesteśmy przekonani, że wieloletnie doświadczenie i umiejętności naszego zespołu, przyniosą Klientowi wymierne korzyści.

Ideo Force to submarka firmy Ideo Sp z o.o., która działa aktywnie na rynku IT od 1999 roku. Została wyodrębniona z Dział Marketingu Internetowego Ideo. Realizuje kompleksowe projekty budowania i promocji marek w sieci oraz zwiększania sprzedaży w e-commerce. Firma współpracowała lub współpracuje z takimi klientami jak np. LG Electronics, Cobi, iParts, Wolters Kluwer czy Ustronianka.

Źródło: Ideo

www.ideo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764