logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colian prezentuje nową identyfikację wizualną

  PR 07.02.2022, przeczytano 290 razy

Colian odświeża wizerunek dzięki nowej identyfikacji wizualnej. Wypracowany koncept, oparty na motywie drzewa zbudowanego z charakterystycznych piktogramów, odzwierciedla wyznawane przez firmę wartości oraz podkreśla to, co jest jej znakiem charakterystycznym – rozwój, kreatywność, polskie korzenie i rodzinność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colian-prezentuje-nowa-identyfikacje-wizualna,394673,artykul.html

Nowa identyfikacja wizualna w symboliczny sposób przedstawia historię firmy Colian, która swoją działalność rozpoczęła w 1990 roku od produkcji ziół i przypraw. Ponad 30-letniej aktywności biznesowej dało więc początek… ziarno. Pielęgnowane przez lata w duchu przedsiębiorczości, dostarcza plony, z których czerpią dziś kolejne pokolenia.

Wyrastające z ziarna drzewo przedstawia szerokie portfolio Colian. Wśród uporządkowanej kompozycji piktogramów znajdują się ikony nawiązujące bezpośrednio do wytwarzanych przez firmę produktów takich marek jak: Appetita, Jutrzenka, Familijne, Jeżyki, Akuku!, Goplana, Grześki, Hellena, Siesta, Solidarność, Śliwka Nałęczowska, Elizabeth Shaw oraz Lily O’Brien’s. Fani kultowej Oranżady Hellena znajdą w strukturze drzewa charakterystyczny kształt butelki, a wielbiciele Jeżyków zarys swojego ulubionego ciastka. Całość dopełniają ornamenty roślinne będące nawiązaniem do natury, która dostarcza surowce niezbędne do realizacji procesów produkcyjnych.

- Colian to polska firma rodzinna o wyjątkowo ciekawej historii. Założony w latach 90. Ziołopex specjalizował się w produkcji ziół i przypraw. Na przestrzeni 30 lat, również w wyniku akwizycji, w portfolio firmy pojawiły się kolejne produkty – słodycze, napoje, bakalie, a niedawno również lody. Ukazanie różnorodnej oferty produktowej w oryginalny i jednocześnie łatwy do zapamiętania sposób, przy nawiązaniu do wyznawanych przez firmę wartości, było prawdziwym wyzwaniem. Zależało nam na podkreśleniu rodzinności, a drzewo okazało się idealnym symbolem (analogia do drzewa genealogicznego). Nieoczywista prostota nadaje całej koncepcji kreatywnego wyrazu, a fakt, że grafika jest niczym nieograniczona, oznacza, że Colian nadal rośnie w siłę, rozwija się i wyznacza kolejne cele biznesowe – mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Nowa wizualizacja to odświeżone logo spółek będących częścią Grupy. Logotypy są bardziej charakterystyczne, a litery wyraziste. W przypadku każdego logotypu nad literą „i” pojawia się kropka w dedykowanym dla danej firmy kolorze, będąca symbolicznym nawiązaniem do ziarna.

- Przed przystąpieniem do prac nad nową identyfikacją wizualną Grupy Colian postawiliśmy sobie za cel, by finalnie wypracowany koncept był prosty w przekazie i jednocześnie unikalny, a poszczególne spółki komunikowały przynależność do jednej grupy kapitałowej przy zachowaniu własnej indywidualności. – dodaje Joanna Kąkol.

Wraz ze zmienioną identyfikacją wizualną startuje nowa strona. Opracowany koncept pozwolił nadać jej oryginalnego charakteru. Każda podstrona, oprócz grafiki nawiązującej do danej tematyki, została wzbogacona o piktogramy odzwierciedlające poszczególne obszary działalności Colian. Kreacja i wdrożenie nowej strony internetowej było możliwe dzięki zaangażowaniu agencji Human2Human z Poznania.

Identyfikacja wizualna powstała we współpracy agencji kreatywnej Jump Group z Warszawy i Działu Marketingu Korporacyjnego i PR Colian.

Źródło: Colian sp. z o.o.

www.colian.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny.
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764