logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colliers rozpoczął kampanię employer brandingową

  PR 07.02.2024, przeczytano 537 razy
ilustracjastrzałka

Wielbicielka biwaków, która zarządza nieruchomościami, czy fan planszówek, który o ESG wie wszystko i wspiera właścicieli w dekarbonizacji ich nieruchomości – w Colliers każdy pracownik może wykorzystać swoje zainteresowania, doświadczenie i energię do budowania sukcesu i historii całej firmy. Pod hasłem „Miejsce na Twoja historię” Colliers, wiodąca firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych rozpoczęła właśnie działania employer brandingowe, które kieruje zarówno do obecnych, jak i przyszłych pracowników, prezentując przyjazne środowisko pracy sprzyjające rozwojowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colliers-rozpoczal-kampanie-employer-brandingowa,403030,artykul.html

12 historii

Osią kampanii jest seria 12 filmów, których bohaterami są pracownicy Colliers, zarówno doświadczeni managerowie, jak i specjaliści, którzy opowiadają o rozwoju kariery w firmie oraz o tym, jak mogą wykorzystać swoje różnorodne umiejętności w miejscu pracy, i jak dzięki temu realizują swoje zawodowe pasje.

Pomysł na kampanię employer brandingową pod hasłem „Miejsce na Twoją historię” powstał w momencie, kiedy przeanalizowaliśmy ścieżki rozwoju naszych pracowników i zobaczyliśmy, jak różnie się kształtują – część z nich od początku swojej kariery zawodowej konsekwentnie idzie jedną ścieżką, część zmienia kierunki rozwoju, czasem nawet kilka razy, niejednokrotnie po wielu latach pracy w jednym obszarze. W Colliers mamy na to przestrzeń, gdyż w oparciu o nasze wartości – przedsiębiorczość, nastawienie na współpracę, dbanie o relacje, odpowiedzialne postępowanie i eksperckość – tworzymy różnorodne środowisko, które skupia ludzi o rozmaitych kompetencjach, wykształceniu, doświadczeniu czy podejściu. To, co nas łączy, to nastawienie na ciągłe odkrywanie, szukanie nowych rozwiązań, otwartość na nowości, elastyczność i wspieranie siebie nawzajem. W takich warunkach możemy działać i tworzyć nasze historie, a także dokładać własne “cegiełki” do historii firmy, niezależnie od wieku czy etapu kariery, i to chcieliśmy podkreślić w naszej kampanii – mówi Agata Błaszkiewicz, Senior Director ds. HR i Administracji w Colliers.

Kampania realizowana będzie na stronie Colliers.pl, na firmowych kanałach w social mediach oraz na portalach rekrutacyjnych.

Nagrody

W trosce o dobrostan zespołu Colliers co roku przeprowadza badanie zaangażowania pracowników, w którym mogą oni wyrazić swoją opinię nt. pracy w firmie i zasugerować zmiany, jakie powinny być wprowadzone, aby pracowało się lepiej. Na podstawie wyników ankiety firma otrzymała tytuły Najlepszy Pracodawca (2017 i 2019) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki (2019, 2021, 2022 i 2023). W 2023 r. Colliers wyróżniony został certyfikatem Równa Firma przyznawanym przez magazyn „Forbes Women”.

Źródło: Colliers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magnum inspiruje przyjemnością
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza,...
Obiektyw Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 do Canon RF
Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 to wysokiej klasy manualny obiektyw, którego domeną jest fotografia portretowa i reportażowa. Wysoką jakość oraz niepowtarzalny charakter obrazowania docenią wszyscy fotografowie i filmowcy poszukujący jasnego, krótkiego teleobiektywu, który poza kompletem soczewek zaoferuje im także swoją duszę. Obiektyw zoptymalizowany do...
Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych. Projekt przygotowała agencja On Board Think Kong.
Niantic Studio stawia na rzeczywistość rozszerzoną
Podczas targów Augmented World Expo firma Niantic zaprezentował nową, bezpłatną internetową platformę wizualną, Niantic Studio, która umożliwia programistom, twórcom i markom szybkie tworzenie w pełni immersyjnych doświadczeń XR, wykorzystując wszechobecny dostęp do sieci na praktycznie każdym urządzeniu. Firma Niantic udostępniła...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764