logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colliers wzmacnia zespół graficzny

  PR 21.10.2022, przeczytano 153 razy

Do grona ekspertów Colliers, wiodącej firmy doradczej na rynku nieruchomości komercyjnych, dołączył Konrad Zdziarski, który objął stanowisko Head of Creative Studio. Do jego obowiązków będzie należało wsparcie działu graficznego, integracja zespołu, łączenie jego kompetencji oraz zasobów, a także pobudzenie wewnętrznej kreatywności w kierunku dalszego rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colliers-wzmacnia-zespol-graficzny,397697,artykul.html

Konrad Zdziarski to dyrektor artystyczny z wieloletnim doświadczeniem agencyjnym, zarówno na poziomie kreatywnym, jak i kierowniczym. Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. Leona Schillera (PWSFTViT) w Łodzi. Posiada również dyplom Warszawskiej Szkoły Reklamy. Pracował w firmach takich jak: K2, Isobar, Grandes Kochonos czy Stor9.

— Dołączenie do Colliers jest doskonałą okazją do wykorzystania wiedzy i kompetencji zdobywanych latami na różnych polach - od grafiki komputerowej i pracy na planach zdjęciowych, poprzez realizację projektów wykorzystujących nowe technologie i nowatorski sposób komunikacji, aż po zarządzanie zespołami pracowników z perspektywami dalszego rozwoju. Branża nieruchomości, w której miałem już przyjemność pracować, to wymagający, a jednocześnie dający wiele możliwości sektor, gdzie wiele kluczowych dziś obszarów, np. ESG, proptech, praca hybrydowa, wymaga jasnej i przejrzystej komunikacji do wielu uczestników rynku (najemców, deweloperów czy inwestorów). Strategia działania Colliers w myśl zasady „Beyond Real Estate” współgra z moją wizją kreacji i wychodzenia poza szablonowe rozwiązania. Cieszę się, że zostałem częścią zespołu firmy, którą niezwykle cenię za pionierstwo i wyznaczanie standardów w świecie nieruchomości — mówi Konrad Zdziarski.

— Stawiając na dalszą integrację zespołu marketingu, potrzebowaliśmy lidera, który wesprze rozwój naszego biznesu i zapewni mu spójność w warstwie kreatywnej oraz wizualnej. Konrad ma bogate doświadczenie i doskonale rozumie wartość płynącą z transformacji i cyfryzacji oraz nowych kanałów. Wierzę, że w pełni wykorzysta zdobyte doświadczenie — mówi Krzysztof Wąsowski, dyrektor działu Komunikacji i Marketingu w Colliers.

Źródło: Colliers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
Kampania „Za głosem serca”: niewydolność serca zabija ponad 120 tysięcy Polaków rocznie
Ponad 1,2 mln Polaków choruje na niewydolność serca. Choroba odpowiada za 20 proc. zgonów w Polsce. Dlatego organizacje pacjenckie, lekarze oraz eksperci nauk o zdrowiu łączą siły w kampanii edukacyjnej „Za głosem serca”, która ruszyła 19 stycznia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764