logo
WIADOMOŚCI

Colon C z nową kampanią od Communication Unlimited

  PR 10.10.2018, przeczytano 130 razy
ilustracjastrzałka

Zadaniem agencji było stworzenie nowego konceptu komunikacyjnego dla Colon C. Właściciel marki, Orkla Care S.A. po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z CU i jej specjalistami od wizerunku marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colon-c-z-nowa-kampania-od-communication-unlimited,379684,artykul.html

Colon C reguluje pracę jelit ijest rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dietetyki w dietoterapii zaparć. Zawiera on naturalne składniki, które oczyszczają jelita, regulują rytm wypróżnień, oraz uzupełniają ich mikroflorę jelit.

- Przygotowanie kreacji dla produktu stosowanego przy problemach z wypróżnianiem wymaga szczególnego podejścia do tematu. Staraliśmy się subtelnie, ale w klarowny sposób przekazać informacje o jego działaniu. Dlatego zaproponowany przez nas key visual obrazuje sposób używania produktu - szklankę z wodą, łyżeczkę i proszek oraz end benefit - zdjęcie płaskiego brzucha. Dodatkowo, zamiast osoby cierpiącej na zaparcia podmiotem zostały…jelita, które potrzebują pomocy. Ten zabieg zdecydowanie złagodzil komunikat. Charakteru przekazowi nadaliśmy poprzez przycisk „play” i hasło – Włącz przemianę. – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny CU.

Agencja opracowała dwa rodzaje reklam prasowych. Oprócz standardowego key visuala CU zaproponowała również jego wersję do samplingu. W efekcie w gazetach pojawią się również reklamy zawierające saszetki z produktem. Kampania rozpoczęła się 26 września i przewidziana jest w takich mediach, jak Prasa i internet. Zakupem powierzchni reklamowej zajmuje się agencja Universal McCann.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

JP2 o wolności: Projekt Sztuka w drodze
Na ulicach Warszawy pojawiły się billboardy i plakaty przystankowe z ilustracjami inspirowanymi nauczaniem Jana Pawła II o wolności. Prace przygotowali polscy artyści tworzący w nurcie urban artu. Akcja ma zachęcać do kontemplacji piękna w przestrzeni miasta oraz do zatrzymania się w codziennym biegu. Pomysłodawcą projektu „Sztuka...
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach w przyszłym tygodniu.
Influencer marketing w promocji turystyki, komunikacja z mediami z perspektywy samorządu, storytelling na przykładzie miasta – to tylko niektóre kwestie, które zostaną poruszone podczas zbliżającego się VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie odbędzie się już 25-26 październiku w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie.
Spotkanie w Idea Hub: Zakupy on-line w nowej rzeczywistości zamówień publicznych
Czekają nas duże zmiany w zamówieniach publicznych. Od stycznia 2020 roku wszystkie zamówienia sektora państwowego będą dokonywane jedynie on-line. Jak się do tego przygotować? Na czym dokładnie będą polegać zmiany? Już w najbliższy czwartek, 25 października w poznańskim Idea Hub podczas bezpłatnego spotkania networkingowego, Mateusz Bartosiewicz, trener i doradca ds....
Amica wśród sponsorów kampanii „Diagnostyka jajnika”
Grupa Amica od roku kampanie społeczne organizowane przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości”. Ich celem jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród pań, profilaktyka najgroźniejszych chorób spośród tych potocznie zwanych kobiecymi – nowotworowych. 16 października rozpoczęła się kolejna kampania, pod hasłem...
Giętarki HD Green Series w Automatic Letter Bender
Jako autoryzowany przedstawiciel marki HD wprowadziliśmy do oferty nowe giętarki HD GREEN SERIES. Dlaczego są godne uwagi? To doskonałe rozwiązanie dla firm poszukujących kompromisu pomiędzy dobrą jakością systemu gięcia i nacinania oraz przystępną ceną.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone