logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Colon C z nową kampanią od Communication Unlimited

  PR 10.10.2018, przeczytano 1065 razy
ilustracjastrzałka

Zadaniem agencji było stworzenie nowego konceptu komunikacyjnego dla Colon C. Właściciel marki, Orkla Care S.A. po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z CU i jej specjalistami od wizerunku marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-colon-c-z-nowa-kampania-od-communication-unlimited,379684,artykul.html

Colon C reguluje pracę jelit ijest rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dietetyki w dietoterapii zaparć. Zawiera on naturalne składniki, które oczyszczają jelita, regulują rytm wypróżnień, oraz uzupełniają ich mikroflorę jelit.

- Przygotowanie kreacji dla produktu stosowanego przy problemach z wypróżnianiem wymaga szczególnego podejścia do tematu. Staraliśmy się subtelnie, ale w klarowny sposób przekazać informacje o jego działaniu. Dlatego zaproponowany przez nas key visual obrazuje sposób używania produktu - szklankę z wodą, łyżeczkę i proszek oraz end benefit - zdjęcie płaskiego brzucha. Dodatkowo, zamiast osoby cierpiącej na zaparcia podmiotem zostały…jelita, które potrzebują pomocy. Ten zabieg zdecydowanie złagodzil komunikat. Charakteru przekazowi nadaliśmy poprzez przycisk „play” i hasło – Włącz przemianę. – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny CU.

Agencja opracowała dwa rodzaje reklam prasowych. Oprócz standardowego key visuala CU zaproponowała również jego wersję do samplingu. W efekcie w gazetach pojawią się również reklamy zawierające saszetki z produktem. Kampania rozpoczęła się 26 września i przewidziana jest w takich mediach, jak Prasa i internet. Zakupem powierzchni reklamowej zajmuje się agencja Universal McCann.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764