logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colon C z nową kampanią od Communication Unlimited

  PR 10.10.2018, przeczytano 281 razy
ilustracjastrzałka

Zadaniem agencji było stworzenie nowego konceptu komunikacyjnego dla Colon C. Właściciel marki, Orkla Care S.A. po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z CU i jej specjalistami od wizerunku marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colon-c-z-nowa-kampania-od-communication-unlimited,379684,artykul.html

Colon C reguluje pracę jelit ijest rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dietetyki w dietoterapii zaparć. Zawiera on naturalne składniki, które oczyszczają jelita, regulują rytm wypróżnień, oraz uzupełniają ich mikroflorę jelit.

- Przygotowanie kreacji dla produktu stosowanego przy problemach z wypróżnianiem wymaga szczególnego podejścia do tematu. Staraliśmy się subtelnie, ale w klarowny sposób przekazać informacje o jego działaniu. Dlatego zaproponowany przez nas key visual obrazuje sposób używania produktu - szklankę z wodą, łyżeczkę i proszek oraz end benefit - zdjęcie płaskiego brzucha. Dodatkowo, zamiast osoby cierpiącej na zaparcia podmiotem zostały…jelita, które potrzebują pomocy. Ten zabieg zdecydowanie złagodzil komunikat. Charakteru przekazowi nadaliśmy poprzez przycisk „play” i hasło – Włącz przemianę. – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny CU.

Agencja opracowała dwa rodzaje reklam prasowych. Oprócz standardowego key visuala CU zaproponowała również jego wersję do samplingu. W efekcie w gazetach pojawią się również reklamy zawierające saszetki z produktem. Kampania rozpoczęła się 26 września i przewidziana jest w takich mediach, jak Prasa i internet. Zakupem powierzchni reklamowej zajmuje się agencja Universal McCann.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764