logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colop Polska na tragach Festwialmarketingu i Druku.pl

  PR 09.09.2019, przeczytano 771 razy
ilustracja

COLOP Polska na dwóch stoiskach! Na stoisku E5A oficjalna premiera rewolucyjnego urządzenia E-mark COLOP! Po raz pierwszy w Polsce zaprezentujemy na targach urządzenie wraz z aplikacją przeznaczone do projektowania i drukowania własnych, indywidualnych projektów na wielu różnych powierzchniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colop-polska-na-tragach-festwialmarketingu-i-druku.pl,383903,artykul.html

E-mark świetnie sprawdza się między innymi w firmach eventowych, agencjach reklamowych czy działach marketingu, gdyż pozwala na szybkie nadrukowanie logotypów, cytatów, informacji promocyjnych na gadżetach, opakowaniach, torebkach dla Klientów, odzieży, serwetkach, zaproszeniach, dyplomach, ulotkach czy biletach wstępu. Aplikacja pozwala szybko zaprojektować czy zmienić wzór nadruku. Daje też szereg możliwości, takich jak: drukowanie zdjęcia, logotypu w pełnym kolorze, numeru, daty, kodu QR czy kodu kreskowego oraz oczywiście tekstu. Na stoisku E5A będzie można obejrzeć zarówno urządzenie E-mark, funkcjonalność aplikacji, jak i przykłady zastosowań.

Wizyta naszych gości będzie tym bardziej efektywna, że jednego dnia oprócz urządzenia E-mark będzie można obejrzeć również pełne spektrum urządzeń laserowych. Na stoisku H2 specjaliści technologii laserowych zaprezentują zarówno ploter Universal Laser Systems wraz z systemem filtracyjnym BOFA AD Oracle, znakowarkę fibrową CMS20 oraz laser wielkoformatowy ThunderLaser z wydajnym systemem filtracyjnym SYS600 zapewniający cięcie materiałów bez opaleń i bez okopceń! Każde z tych urządzeń jest skierowane do innego profilu zastosowań. Aby dobrze dopasować produkt do działalności przedsiębiorstwa, warto porozmawiać z naszymi specjalistami, którzy pomogą wybrać opcję idealnie skrojoną do potrzeb danej firmy.

ilustracjastrzałka

Już dzisiaj zapraszamy na obydwa stoiska. 18-19 września, Festiwal Marketingu.pl, stoisko E5A - prezentacja rewolucyjnego urządzenia E-mark oraz Festiwal Druku.pl. stoisko H2 - prezentacja technologii laserowych.

Źródło: COLOP Polska


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764