logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colop Polska na tragach Festwialmarketingu i Druku.pl

  PR 09.09.2019, przeczytano 218 razy
ilustracja

COLOP Polska na dwóch stoiskach! Na stoisku E5A oficjalna premiera rewolucyjnego urządzenia E-mark COLOP! Po raz pierwszy w Polsce zaprezentujemy na targach urządzenie wraz z aplikacją przeznaczone do projektowania i drukowania własnych, indywidualnych projektów na wielu różnych powierzchniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colop-polska-na-tragach-festwialmarketingu-i-druku.pl,383903,artykul.html

E-mark świetnie sprawdza się między innymi w firmach eventowych, agencjach reklamowych czy działach marketingu, gdyż pozwala na szybkie nadrukowanie logotypów, cytatów, informacji promocyjnych na gadżetach, opakowaniach, torebkach dla Klientów, odzieży, serwetkach, zaproszeniach, dyplomach, ulotkach czy biletach wstępu. Aplikacja pozwala szybko zaprojektować czy zmienić wzór nadruku. Daje też szereg możliwości, takich jak: drukowanie zdjęcia, logotypu w pełnym kolorze, numeru, daty, kodu QR czy kodu kreskowego oraz oczywiście tekstu. Na stoisku E5A będzie można obejrzeć zarówno urządzenie E-mark, funkcjonalność aplikacji, jak i przykłady zastosowań.

Wizyta naszych gości będzie tym bardziej efektywna, że jednego dnia oprócz urządzenia E-mark będzie można obejrzeć również pełne spektrum urządzeń laserowych. Na stoisku H2 specjaliści technologii laserowych zaprezentują zarówno ploter Universal Laser Systems wraz z systemem filtracyjnym BOFA AD Oracle, znakowarkę fibrową CMS20 oraz laser wielkoformatowy ThunderLaser z wydajnym systemem filtracyjnym SYS600 zapewniający cięcie materiałów bez opaleń i bez okopceń! Każde z tych urządzeń jest skierowane do innego profilu zastosowań. Aby dobrze dopasować produkt do działalności przedsiębiorstwa, warto porozmawiać z naszymi specjalistami, którzy pomogą wybrać opcję idealnie skrojoną do potrzeb danej firmy.

ilustracjastrzałka

Już dzisiaj zapraszamy na obydwa stoiska. 18-19 września, Festiwal Marketingu.pl, stoisko E5A - prezentacja rewolucyjnego urządzenia E-mark oraz Festiwal Druku.pl. stoisko H2 - prezentacja technologii laserowych.

Źródło: COLOP Polska


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Adamczyk Group Account Directorem w Carat Polska
Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę Group Account Directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko Communications Managera.
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Flaconi, międzynarodowym sklepem online oferującym markowe kosmetyki na rynku w Niemczech i Austrii, a od niedawna również w Polsce. OBTK odpowiada za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, a także za działania content marketingowe.
Provident Polska: świąteczna kampania z przebojem
Chwytająca za serce opowieść o chłopcu, który pisze list do Świętego Mikołaja, rodziców, którzy spełniają marzenia syna oraz kojarzony z marką przebój w wyjątkowej, świątecznej aranżacji – tak prezentuje się świąteczna kampania firmy Provident Polska.
Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.
Rusza kampania Asystenta Google dla kierowców
W Warszawie, Katowicach i Krakowie ruszyła kampania Asystenta Google, od niedawna obecnego również  w Mapach Google, którą przygotowała agencja 180heartbeats+Jung v Matt wraz z domem mediowym Media Direction OMD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764