logo
WIADOMOŚCI

Colop Polska zaprasza na kolejną edycję Akademii Lasera

colop_polska  PR 16.04.2018, przeczytano 249 razy
ilustracjastrzałka

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych technologią laserową już 26 kwietnia 2018 r. do Kórnika k. Poznania na warsztaty Akademii Lasera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colop-polska-zaprasza-na-kolejna-edycje-akademii-lasera,36174,artykul.html

Laser jest niezwykle wszechstronnym urządzeniem. Ułatwia tworzenie ciekawej i bogatej oferty. Im więcej informacji na jego temat posiadasz, tym lepszą ofertę możesz stworzyć dla swoich Klientów.

Zastanawiasz się gdzie zdobyć fachową wiedzę i jak pozyskać umiejętności?

Akademia Lasera jest właśnie dla Ciebie! Jest to szkolenie z zakresu zastosowania lasera oraz znajomości materiałów wykorzystywanych do obróbki metodą laserową. Szkolenie składa się z części teoretycznej – wykładów, oraz praktycznej – warsztatów. Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych specjalistów, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą oraz odpowiedzą na wszelkie nurtujące pytania.

W trakcie warsztatów zaprezentowana zostanie praca na ploterach laserowych firmy Universal Laser Systems oraz znakowarce fibrowej. Pokazane zostaną procesy grawerowania, znakowania i cięcia różnych materiałów.

Akademii Lasera oferuje inspirację do nowych rozwiązań, nowe kontakty w branży, dostęp do oferty specjalnej na zamówienia, szansę na więcej zleceń, pakiet próbek, certyfikat i wiele innych korzyści.

Przyjedź na Akademię Lasera i poznaj techniczne wskazówki, nowe materiały do obróbki laserowej oraz zdobądź praktyczną wiedzę na temat technologii laserowej.

Zapisy na wydarzenie na naszej stronie. Kolejna edycja, dwudniowa, odbędzie się 14-15 czerwca 2018 r. w Bytomiu.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
niedziela 22.07.2018, 105 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone