logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colop Polska zdobywa statuetkę Korona Reklamy 2019

  PR 27.02.2019, przeczytano 934 razy
ilustracjastrzałka

Firma COLOP Polska z siedzibą w Bytomiu, zdobyła prestiżową nagrodę KORONA REKLAMY 2019 w kategorii Technology. Nagroda przyznawana jest w czterech kategoriach dla najlepszych firm branży reklamowej w Polsce. Organizatorem konkursu jest GJC International Sp. z o. o. sp. k. realizujący jedną z największych imprez targowych branży reklamowej na świecie: Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colop-polska-zdobywa-statuetke-korona-reklamy-2019,381427,artykul.html

Podczas ostatniej edycji RemaDays Warsaw, która odbyła się w dniach 13-15 lutego 2019r., COLOP Polska po raz kolejny znalazła się w gronie wystawców, prezentując swoją ofertę wśród 811 innych przedsiębiorstw. Wystawcy zostali zaproszeni do udziału w kilku konkursach. Firma COLOP Polska wystartowała w konkursie KORONY REKLAMY, w którym zwycięzcy wybierani są w drodze głosowania przez inne przedsiębiorstwa zarejestrowane w branży.

Wyróżnienie, które firma kolejny już raz zdobyła w kategorii technology, potwierdza wysoką jakość urządzeń proponowanych Klientom tej organizacji. Odnosi się ono do ploterów laserowych CO2 amerykańskiej marki Universal Laser Systems, przeznaczonych do cięcia, grawerowania i znakowania licznych materiałów, jak między innymi: drewno, guma, papier, laminaty, pleksi czy sklejka. Spółka COLOP Polska jest od 1996 roku dystrybutorem firmy ULS Inc. na terenie Polski.

Plotery Universal pozwalają na realizację zarówno standardowych jak i bardzo wyszukanych upominków, gadżetów, fotografii, kart okolicznościowych, dekoracji, modeli, makiet, zabawek, szyldów, tabliczek czy prototypów. Pozwalają zarówno tworzyć produkty jak i personalizować te, które zostały wykonane w innych technologiach. Niezależnie jednak od tego, jakie będzie ich przeznaczenie, niezmiernie ważna jest jakość wykonania. W ostatnim czasie, zleceniodawcy kładą coraz większy nacisk na precyzję, formę i efekt końcowy. Dlatego wybór urządzeń najwyższej jakości, na które COLOP Polska postawiła nacisk od samego początku swojej działalności – dzisiaj procentuje pozytywnymi opiniami Klientów, nagrodami i lojalnością kontrahentów powracających po kolejne zamówienia.

Uzupełnieniem urządzeń laserowych z oferty firmy COLOP Polska jest precyzyjna i szybka znakowarka fibrowa CMS przeznaczona do znakowania miedzi, stali czy tworzyw sztucznych. Powszechnie wykorzystywana w branży reklamowej podczas personalizacji gadżetów, jednak instalowana również w przemyśle, sektorze automotive i innych.

Na uwagę zasługuje także fakt, że oferta maszyn i urządzeń jest wspierana szkoleniami organizowanymi przez specjalistów Technologii Laserowych firmy COLOP Polska. Szkolenia – Akademia Lasera - oferują wiedzę z zakresu obsługi maszyn, technicznych wskazówek, a także zastosowania i możliwości jakie dają plotery Universal Laser Systems. Akademia Lasera jest zatem ogromnym wsparciem dla obecnych i przyszłych użytkowników laserów.

ilustracjastrzałka

Tytuł Korona Reklamy to ogromny powód do dumy, ale także motywacja do dalszego rozwoju i do ciągłej dbałości o wysoką jakość w każdym obszarze działalności.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764