logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colop powiększa gamę urządzeń drukujących o E-mark Create

  PR 20.04.2021, przeczytano 533 razy
ilustracjastrzałka

Colop Polska nie zwalnia tempa w rewolucjonizowaniu tematyki znakowania – wraz z wprowadzeniem na rynek E-mark Create, proces ten staje się jeszcze prostszy. Wysoka jakość wydruków, dedykowana aplikacja mobilna oraz komfort użytkowania to tylko część zalet nowego urządzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colop-powieksza-game-urzadzen-drukujacych-o-e-mark-create,391130,artykul.html

Intuicyjne użytkowanie

Cel jaki przyświecał tworzeniu nowego urządzenia był prosty – maksimum możliwości przy minimalnym stopniu skomplikowania. Tworzenie i drukowanie projektów jest niezwykle proste – urządzenie E-mark Create obsługiwane jest z poziomu intuicyjnej aplikacji mobilnej. Pozwala ona na edycję gotowych szablonów lub tworzenie nowych, a wszystko to za pomocą kilku kliknięć. Aplikacja obsługuje popularne formaty .jpg oraz .png.

Maksymalna forma kreatywności

E-mark Create pozwala na znakowanie wszelkich materiałów i powierzchni chłonnych. Każda absorbująca tusz powierzchnia staje się sprzymierzeńcem. W ręce użytkownika zostaje oddany trójkolorowy cartrigde, umożliwiający wydruki w pełnej palecie barw - wydajność jest imponująca do 5000 wydruków projektów o polu roboczym 14mm x 100mm.

Kreatywnie przekraczać granice

Colop ciągle poszerza gamę dedykowanych akcesoriów dla urządzeń z rodziny E-mark. W ofercie pojawiły się prowadnice umożliwiające równy wydruk, samoprzylepne etykiety odporne na działanie wody i czynników zewnętrznych, czy etykiety pozwalające na trwałe znakowanie odzieży i tekstyliów.

E-mark Create jest produktem nowym na rynku, dlatego też firma Colop Polska aktywnie poszukuje partnerów, którzy widzą potencjał w urządzeniu i chcieliby podjąć się jego dystrybucji. Wszystkich zainteresowanych serdecznie zachęca się do kontaktu. Więcej informacji dostępnych na stronie internetowej firmy.

Źródło: COLOP Polska


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsumowanie Forum IAB 2023
Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych...
Katowice 2023

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Katowice 2023

W Katowicach zaproponowano odmienne podejście do tematu. Rozpisano przetarg na wykonanie inwentaryzacji wybranych miejsc i obszarów miasta, określenie podziału miasta na strefy oraz przygotowanie wstępnych założeń dla zasad i warunków na potrzeby opracowania projektu uchwały. 
Agencja influencer marketingu Lettly dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Heinz z kreatywną platformą marki o zasięgu globalnym
HEINZ ogłasza „It Has to be HEINZ”, nową globalną platformę, która po raz pierwszy w 150-letniej historii marki zapewnia jej ujednolicenie w ramach jednej kreatywnej strategii. Kampania stanowi wyraz uznania dla marki poprzez uhonorowanie niewiarygodnego zamiłowania do HEINZ - od indywidualnych romansów z marką jej prawdziwych fanów po pasję i dbałość przyświecające...
„Samodzielni, ale nie sami w podróży” z aplikacją Moje ING
ING Bank Śląski rusza z komunikacją do młodych osób, w której porusza temat pierwszej samodzielnej podróży. Jest to jeden z kroków milowych na drodze do niezależności, w której ING chce towarzyszyć młodym. Proponuje im konto Mobi z aplikacją Moje ING, jako wsparcie dla tych, którzy planują swoje wakacyjne podróże i mierzą się z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764