logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colop powiększa gamę urządzeń drukujących o E-mark Create

  PR 20.04.2021, przeczytano 455 razy
ilustracjastrzałka

Colop Polska nie zwalnia tempa w rewolucjonizowaniu tematyki znakowania – wraz z wprowadzeniem na rynek E-mark Create, proces ten staje się jeszcze prostszy. Wysoka jakość wydruków, dedykowana aplikacja mobilna oraz komfort użytkowania to tylko część zalet nowego urządzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colop-powieksza-game-urzadzen-drukujacych-o-e-mark-create,391130,artykul.html

Intuicyjne użytkowanie

Cel jaki przyświecał tworzeniu nowego urządzenia był prosty – maksimum możliwości przy minimalnym stopniu skomplikowania. Tworzenie i drukowanie projektów jest niezwykle proste – urządzenie E-mark Create obsługiwane jest z poziomu intuicyjnej aplikacji mobilnej. Pozwala ona na edycję gotowych szablonów lub tworzenie nowych, a wszystko to za pomocą kilku kliknięć. Aplikacja obsługuje popularne formaty .jpg oraz .png.

Maksymalna forma kreatywności

E-mark Create pozwala na znakowanie wszelkich materiałów i powierzchni chłonnych. Każda absorbująca tusz powierzchnia staje się sprzymierzeńcem. W ręce użytkownika zostaje oddany trójkolorowy cartrigde, umożliwiający wydruki w pełnej palecie barw - wydajność jest imponująca do 5000 wydruków projektów o polu roboczym 14mm x 100mm.

Kreatywnie przekraczać granice

Colop ciągle poszerza gamę dedykowanych akcesoriów dla urządzeń z rodziny E-mark. W ofercie pojawiły się prowadnice umożliwiające równy wydruk, samoprzylepne etykiety odporne na działanie wody i czynników zewnętrznych, czy etykiety pozwalające na trwałe znakowanie odzieży i tekstyliów.

E-mark Create jest produktem nowym na rynku, dlatego też firma Colop Polska aktywnie poszukuje partnerów, którzy widzą potencjał w urządzeniu i chcieliby podjąć się jego dystrybucji. Wszystkich zainteresowanych serdecznie zachęca się do kontaktu. Więcej informacji dostępnych na stronie internetowej firmy.

Źródło: COLOP Polska


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego
Kultowa polska marka rusza z kampanią reklamową na Święta oraz organizuje konkurs dla konsumentów. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii 360
Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt. W specjalnym filmie „Bez Przeszkód” porusza także emocje, pokazując, jak piękne są...
Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja
Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim...
Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków
Jedzenie jest przyjemnością, „regulatorem” nastroju i zaspokojeniem potrzeb psychospołecznych, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności z wyglądu jedzenia. Między innymi takie odpowiedzi wskazali Polacy w badaniu konsumenckim „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków“ zrealizowanym we wrześniu przez ARC Rynek i...
Dialogi z przyszłością. Dotknij mnie na odległość. Jeśli potrafisz
Już 8 grudnia w PPNT Gdynia odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Dialogi z przyszłością. Joanna Murzyn (Instytut Ekologii Cyfrowej) porozmawia z Marcinem Maciejewskim (Ergodesign) o możliwych sposobach postrzegania oraz odczuwania świata w przenikającej się przestrzeni realnej i wirtualnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764