logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colop: Świąteczny zestaw pieczątek graficznych

  PR 27.11.2017, przeczytano 978 razy
ilustracjastrzałka

Firma COLOP Polska z okazji nadchodzących Świąt Bożonarodzeniowych wprowadza do swojej oferty nowy produkt – pieczątki graficzne z atrakcyjnymi, kolorowymi wzorami zimowo – świątecznymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colop%3A-swiateczny-zestaw-pieczatek-graficznych,34641,artykul.html

Odrobina wyobraźni i kreatywności umożliwi użytkownikowi udekorować w oryginalny sposób kartkę z życzeniami, kopertę, a także oznaczyć opakowania prezentowe. Pieczątka doskonale sprawdzi się również w różnych przedsiębiorstwach, gdzie doda świątecznego akcentu na fakturach, bądź opakowaniach produktowych. Użycie tego produktu gwarantuje doskonałe wyróżnienie Państwa świątecznych podarunków i gadżetów na tle innych! Wśród atrakcyjnych wzorów znajdziecie Państwo m.in.: śnieżynkę, renifera, choinki, prezent, a nawet bombki. Nowe, świąteczne pieczątki graficzne dostępne są w 7 atrakcyjnych kolorach tuszy.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764