logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Color Addict - kampania L'Oréal Professionnel

  PR 27.04.2018, przeczytano 1226 razy
ilustracjastrzałka

Marka L'Oréal Professionnel wystartowała w kwietniu z nową kampanią reklamową pod hasłem „Tam gdzie rodzą się trendy!”. Kampania promuje wprowadzenie do salonów fryzjerskich Salon Expert współpracujących z marką L'Oréal Professionnel nowej kolekcji koloryzacji włosów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/color-addict---kampania-l-or%C3%A9al-professionnel,36324,artykul.html

W swojej kampanii L'Oréal Professionnel zabiera odbiorców „Tam, gdzie rodzą się trendy”, czyli na najpopularniejsze plenerowe festiwale muzyczne odbywające się tego lata na całym świecie. To właśnie tam spotkać można najwięcej nowoczesnych fryzur, odważnych kolorów i zaskakujących stylizacji. To tam radosny czas zabawy, emocji i przyjaźni przenika się z modą i inspiruje do niestandardowych rozwiązań.  

Kampania przedstawia nową kolekcję koloryzacji włosów i wpisuje się w najgorętsze trendy tej wiosny i nadchodzącego lata. Modne wizerunki kampanii stworzone zostały przez uznanych fryzjerów z Salonów Expert współpracujących z L'Oréal Professionnel. Kolekcję tworzy 5 zupełnie nowych, zaskakujących i inspirujących kolorów o nazwach nawiązujących do wakacyjnych festiwali: Carnival Rose Gold, Jamboree Peach, Festival Purple, Rocking Yellow Blonde oraz Amusing Pastel Pink.

W ramach kampanii, L'Oréal Professionnel wraz z agencją Dziadek do orzechów przygotowali spot video oraz serię zdjęć przedstawiających modelki w kolorach najnowszej kolekcji marki oraz w niezwykłych stylizacjach na plenerowych  festiwalowych tłach. Na planie zdjęciowym obecnych było 5 fryzjerów z Salon Expert oraz Leszek Czajka - ambasador marki L'Oréal Professionnel w Polsce. Kreacje reklamowe będą emitowane w mediach społecznościowych, w najpopularniejszych polskich serwisach oraz w Salonach Expert, gdzie będą także dostępne dla klientów drukowane katalogi festiwalowe w formie przewodników i kalendariów po nadchodzących najpopularniejszych festiwalach w Polsce i za granicą.

L'Oréal Professionnel zaprosił także do udziału w kampanii znana blogerkę Ciocię Liestyle, która poza tym, że znalazła się na kreacjach reklamowych kampanii, odwiedzi także tego lata z ekipą L'Oréal Professionnel najpopularniejsze polskie festiwale muzyczne, z których przeprowadzi relacje w swoich kanałach społecznościowych.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Materiały foto i video przygotował dom produkcyjny HighNoon. Media w ramach kampanii realizuje dom mediowy Starcom.

Credits:

  • Dyrektor kreatywny: Tomasz Gębala
  • Copywriter: Katarzyna Szybowska
  • Planner: Albert Stęclik
  • Account director: Konrad Helwig
  • Client Service / Producent agencyjny: Justyna Kuźniar
  • Fotograf: Marta Wojtal
  • DOP: Marcin Łaskawiec
  • Make-up: Paulina Nowacka
  • Stylista: Anna Szalus
  • Dom produkcyjny: HighNoon
  • Producent: Błażej Baar
  • Zakup mediów: Starcom

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Kampania do mnie nie przemawia, bo takie kolory nie pasują do mojego typu urody. Wolę chłodne blondy, jakie mi robi sprawdzona fryzjerka oryginalnym revlonem z hologramem. Kolor się nie wypłukuje i nie robi się żółty.

avatar użytkownika
,

Wygląda na to że autorzy kampanii popełnili prozaiczny błąd. Czytając komentarze niejednokrotnie przekonaliśmy się, że ludzie mają często problem z utrzymaniem kontrolowanego dystansu do przekazu reklamowego, przyjmując jego treść dosłownie. Tym większa odpowiedzialność spoczywa na twórcach kampanii.  

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764