logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Color Addict - kampania L'Oréal Professionnel

  PR 27.04.2018, przeczytano 1055 razy
ilustracjastrzałka

Marka L'Oréal Professionnel wystartowała w kwietniu z nową kampanią reklamową pod hasłem „Tam gdzie rodzą się trendy!”. Kampania promuje wprowadzenie do salonów fryzjerskich Salon Expert współpracujących z marką L'Oréal Professionnel nowej kolekcji koloryzacji włosów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/color-addict---kampania-l-or%C3%A9al-professionnel,36324,artykul.html

W swojej kampanii L'Oréal Professionnel zabiera odbiorców „Tam, gdzie rodzą się trendy”, czyli na najpopularniejsze plenerowe festiwale muzyczne odbywające się tego lata na całym świecie. To właśnie tam spotkać można najwięcej nowoczesnych fryzur, odważnych kolorów i zaskakujących stylizacji. To tam radosny czas zabawy, emocji i przyjaźni przenika się z modą i inspiruje do niestandardowych rozwiązań.  

Kampania przedstawia nową kolekcję koloryzacji włosów i wpisuje się w najgorętsze trendy tej wiosny i nadchodzącego lata. Modne wizerunki kampanii stworzone zostały przez uznanych fryzjerów z Salonów Expert współpracujących z L'Oréal Professionnel. Kolekcję tworzy 5 zupełnie nowych, zaskakujących i inspirujących kolorów o nazwach nawiązujących do wakacyjnych festiwali: Carnival Rose Gold, Jamboree Peach, Festival Purple, Rocking Yellow Blonde oraz Amusing Pastel Pink.

W ramach kampanii, L'Oréal Professionnel wraz z agencją Dziadek do orzechów przygotowali spot video oraz serię zdjęć przedstawiających modelki w kolorach najnowszej kolekcji marki oraz w niezwykłych stylizacjach na plenerowych  festiwalowych tłach. Na planie zdjęciowym obecnych było 5 fryzjerów z Salon Expert oraz Leszek Czajka - ambasador marki L'Oréal Professionnel w Polsce. Kreacje reklamowe będą emitowane w mediach społecznościowych, w najpopularniejszych polskich serwisach oraz w Salonach Expert, gdzie będą także dostępne dla klientów drukowane katalogi festiwalowe w formie przewodników i kalendariów po nadchodzących najpopularniejszych festiwalach w Polsce i za granicą.

L'Oréal Professionnel zaprosił także do udziału w kampanii znana blogerkę Ciocię Liestyle, która poza tym, że znalazła się na kreacjach reklamowych kampanii, odwiedzi także tego lata z ekipą L'Oréal Professionnel najpopularniejsze polskie festiwale muzyczne, z których przeprowadzi relacje w swoich kanałach społecznościowych.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Materiały foto i video przygotował dom produkcyjny HighNoon. Media w ramach kampanii realizuje dom mediowy Starcom.

Credits:

  • Dyrektor kreatywny: Tomasz Gębala
  • Copywriter: Katarzyna Szybowska
  • Planner: Albert Stęclik
  • Account director: Konrad Helwig
  • Client Service / Producent agencyjny: Justyna Kuźniar
  • Fotograf: Marta Wojtal
  • DOP: Marcin Łaskawiec
  • Make-up: Paulina Nowacka
  • Stylista: Anna Szalus
  • Dom produkcyjny: HighNoon
  • Producent: Błażej Baar
  • Zakup mediów: Starcom

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Kampania do mnie nie przemawia, bo takie kolory nie pasują do mojego typu urody. Wolę chłodne blondy, jakie mi robi sprawdzona fryzjerka oryginalnym revlonem z hologramem. Kolor się nie wypłukuje i nie robi się żółty.

avatar użytkownika
,

Wygląda na to że autorzy kampanii popełnili prozaiczny błąd. Czytając komentarze niejednokrotnie przekonaliśmy się, że ludzie mają często problem z utrzymaniem kontrolowanego dystansu do przekazu reklamowego, przyjmując jego treść dosłownie. Tym większa odpowiedzialność spoczywa na twórcach kampanii.  

,

Mariola preferuje revlona z holo a Ty jej wyjeżdzasz z umownością przekazu.
Wstydź się.
  

Najnowsze w tym dziale

Agencja Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg na działania reklamowe dla marki eSky. W ramach współpracy Change Serviceplan zajmie się opracowaniem nowego pozycjonowania marki na kolejne lata oraz przygotowaniem platformy kreatywnej dla działań komunikacyjnych w Polsce oraz na kilku rynkach CEE.
Agencja K2 Create (Grupa K2) opracowała digitalowe spoty reklamowe dla Pepsi na okres wakacyjny.
Gemini Park Tarnów stawia na total look
Kreacja „Kolory mody” autorstwa Optima Marketing Group podkreśla modowy charakter centrum.
Rocketjobs.pl: start kampanii Misja: Rowerem do pracy
RocketJobs.pl - portal pracy przyszłości rozpoczyna wakacyjną kampanię Misja:Rowerem do pracy! Jej główną osią jest reklama outdoorowa na warszawskich rowerach miejskich. Inicjatywę zainaugurowała niestandardowa akcja na Bulwarach Wiślanych -  rowerowy przejazd załogi kosmonautów RocketJobs z udziałem influencera i ambasadora wydarzenia Rafałem Masnym....
Stroje domowe AC Milan na sezon 2022/23
Firma PUMA oraz AC Milan, mistrzowie Serie A, prezentują nowy strój domowy na sezon 22/23, który jest inspirowany dziedzictwem Mediolanu oraz młodymi pokoleniami Rossonerich.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764