logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Color Laboratory i OWN-X: technologia Memjet na Remadays

  PR 08.02.2012, przeczytano 3284 razy
ilustracjastrzałka
Przemysław Kida, dyrektor techniczny Color Laboratory, przed stoiskiem targowym firmy

Dużym sukcesem zakończyła się pierwsza wspólna prezentacja firm Color Laboratory i reprezentowanej przez nią na polskim rynku na zasadach wyłączności OWN-X z Węgier podczas targów RemaDays 2012 odbywających się w dniach 1-3 lutego w warszawskim Centrum Expo XXI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/color-laboratory-i-own-x%3A-technologia-memjet-na-remadays,14584,artykul.html

Demonstrowane na nich urządzenie SpeedStar 3000, wykorzystujące przełomową technologię drukowania Memjet, znalazło pierwszego nabywcę z naszego kraju – została nim firma z branży opakowaniowej. Co więcej, zostało ono też uhonorowane nagrodą za innowacyjność („The Prize for Innovation”), wręczaną najbardziej przyszłościowym rozwiązaniom prezentowanym na tej wystawie. Firma Color Laboratory zapowiada już udział w kolejnej imprezie targowej organizowanej w tym samym miejscu – Packaging Innovations, zaplanowanej na 14-15 marca.

SpeedStar 3000 to jeden z kilku modeli urządzeń oferowanych przez węgierską firmę OWN-X. Wykorzystują one przełomową technologię stworzoną przez Memjet, pozwalającą na drukowanie z wysoką jakością na wstędze o szerokości 22 cm, z prędkością 350 m2/h. Jest to wręcz niewyobrażalny skok technologiczny – przekonuje Przemysław Kida, dyrektor techniczny w firmie Color Laboratory – gdyż przy podobnej jakości firmy z branży opakowaniowej czy etykietowej mogą drukować zlecenia ze 100-krotnie wyższą niż dotychczas prędkością. Co więcej, uzyskiwane tu wydruki można w pełni personalizować, nie wymagają one suszenia, a maszynę SpeedStar 3000 można zainstalować w ramach jednej linii z aplikatorem etykiet. Z tego względu jest ona idealnym rozwiązaniem zarówno dla drukarń poszukujących uzupełnienia dla konwencjonalnego parku maszynowego (zwłaszcza przy zleceniach niskonakładowych), jak też dla końcowych użytkowników, którzy chcieliby produkcję etykiet bądź opakowań realizować na miejscu, w swoich zakładach.

Jak zapewnia Przemysław Kida, prowadzone na stoisku prezentacje urządzenia spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem zwiedzających targi. Świadczy o tym chociażby pierwszy, sfinalizowany na RemaDays kontrakt na dostawę maszyny SpeedStar 3000 do jednej z firm specjalizujących się w produkcji opakowań i saszetek. Firma Color Laboratory podjęła też liczne rozmowy z innymi, potencjalnymi użytkownikami tych maszyn.

Z efektów udziału w targach zadowolony jest też Balint Jankovics z firmy OWN-X, obecny na warszawskiej wystawie: Ubiegły rok był dla nas przełomowy pod względem sprzedaży urządzeń wykorzystujących technologię i głowice Memjet. Stało się tak m.in. za sprawą nowych umów dystrybucyjnych, podpisanych m.in. z Color Laboratory. Najbardziej spektakularnym kontraktem była dostawa sześciu urządzeń SpeedStar 3000 do jednej z niemieckich firm. Ta wystawa pokazuje, że polski rynek ma podobny potencjał.

Innowacyjność i niebagatelne możliwości technologii Memjet zostały też docenione przez jury przyznające nagrody „The Prize for Innovation” rozwiązaniom prezentowanym na targach RemaDays 2012. Cieszymy się, że nasza oferta została dostrzeżona zarówno przez gości odwiedzających targi, jak też przez specjalistów z branży, wskazujących najbardziej innowacyjne rozwiązania, mogące zrewolucjonizować przemysł poligraficzny – mówi Przemysław Kida. – I już dziś chcielibyśmy zapowiedzieć kolejne pokazy urządzeń wykorzystujących technologię Memjet. Z systemem SpeedStar 3000, dedykowanym branży opakowaniowej i etykietowej, będzie można raz jeszcze zapoznać już niebawem, podczas odbywającej się w dniach 14-15 marca w Centrum Expo XXI wystawy Packaging Innovations (będziemy na niej obecni na stoisku nr D28). Natomiast pełną ofertę firm OWN-X oraz dostawcy technologii i głowic drukujących – Memjet – będzie można zobaczyć na majowych targach drupa 2012 w Düsseldorfie. Tam też przedstawione zostaną kolejne przełomowe i zupełnie nowe rozwiązania.

Źródło: Color Laboratory Polska

www.color-laboratory.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764