logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ColorEdge CS2400R: monitor graficzny z pełną reprodukcją sRGB i złączem USB-C

  PR 24.04.2023, przeczytano 434 razy
ilustracja

EIZO wprowadza na rynek 24-calowy monitor graficzny ColorEdge CS2400R z przestrzenią barw sRGB. Jest on przeznaczony dla hobbystów zajmujących się tworzeniem i edytowaniem cyfrowych treści takich jak zdjęcia czy ilustracje. CS2400R jest następcą modelu CS2410, od którego odróżnia go nowoczesne złącze USB-C oraz ekologiczne opakowanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coloredge-cs2400r%3A-monitor-graficzny-z-pelna-reprodukcja-srgb-i-zlaczem-usb-c,399738,artykul.html

ColorEdge CS2400R odwzorowuje 100% przestrzeni barw sRGB, dlatego doskonale nadaje się do pracy z grafiką wyświetlaną na stronach WWW czy w aplikacjach mobilnych. Monitor współpracuje też z darmowym oprogramowaniem EIZO ColorNavigator 7, które pozwala przeprowadzić kalibrację programową, aby zachować wierną reprodukcję kolorów.

Nowy model dołącza do portfolio monitorów graficznych EIZO wyposażonych w złącze USB-C. Korzystając z portu USB-C, użytkownik może podłączyć laptopa jednym kablem bez konieczności żmudnego podpinania urządzeń peryferyjnych. Złącze USB-C potrafi również dostarczać zasilanie o mocy 70 W do podłączonego urządzenia, np. tabletu lub laptopa. Dzięki temu nie trzeba korzystać z osobnej ładowarki.

CS2400R ma zgrabną obudowę i wizualnie lekką stopkę, które świetnie wpasują się w każde stanowisko pracy kreatywnej. Z tyłu monitora znajduje się wygodna rączka ułatwiająca przenoszenie go z miejsca na miejsce.

Klienci coraz częściej szukają producentów, którzy prowadzą swoją działalność z poszanowaniem środowiska i realizują inicjatywy zrównoważonego rozwoju. Od 2021 roku EIZO stopniowo zmienia sposób pakowania monitorów z różnych serii produktowych, wybierając bardziej ekologiczne materiały. Model ColorEdge CS2400R, zamiast w styropian i plastik, pakujemy w kartony oraz pulpę papierową.

Inne cechy

  • Płynne przejścia tonalne dzięki wyświetlaniu 10-bitowych kolorów z 16-bitowej tabeli LUT1
  • Opatentowana technologia DUE (Digital Uniformity Equalizer) zapewniająca równomierne podświetlenie ekranu
  • Złącza wejściowe USB-C, DisplayPort i HDMI
  • Ergonomiczna stopka z regulacją wysokości (155 mm), nachylenia (35° w górę, 5° w dół), obrotu na boki (344°) oraz obrotu w pionie (90°)
  • Opcjonalny, montowany magnetycznie kaptur zapobiegający odblaskom światła
  • 5-letnia gwarancja producenta2

Źródło: Alstor

alstor.pl

Dodatkowe informacje:

1 Konieczna jest karta graficzna i oprogramowanie obsługujące 10-bitowy sygnał.

2 Czas użytkowania ograniczony do 30 tys. godzin.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764