logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coloris nawiązuje współpracę z Quality PR

  PR 20.09.2021, przeczytano 574 razy

Do grona klientów agencji Quality Public Relations dołączyła firma Coloris - polski producent kosmetyków. Do zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji poszczególnych marek i prowadzenie w szerokim zakresie działań public relations, obejmujących zarówno relacje z mediami, jak i aktywacje PR w ramach współpracy z influencerami. Agencję wybrano w drodze rekomendacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coloris-nawiazuje-wspolprace-z-quality-pr,393061,artykul.html

Firma Coloris już od 20 lat tworzy wysokiej jakości kosmetyki. Asortyment firmy jest szeroki i różnorodny i obejmuje produkty takich marek jak: Laura Conti (innowacyjna pielęgnacja ust, paznokci, dłoni i stóp), Inveo (profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji rzęs, brwi i okolic oczu), Velvetic (wysokiej jakości produkty depilacyjne), Roomcays (preparaty do stylizacji i pielęgnacji męskiego zarostu, a także skóry i ciała). Firma Coloris świadczy ponadto rozwinięte i kompleksowe usługi z zakresu produkcji kontraktowej.

W ramach współpracy z Coloris, agencja Quality PR będzie odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu public relations – między innymi prowadzić będzie biuro prasowe, jak również organizować różnego rodzaju wydarzenia i spotkania dla mediów. Planowane są także szeroko zakrojone działania w obszarze influencer marketingu.

Źródło: Quality PR

www.qualitypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764