logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colorland z nową platformą komunikacyjną „Doradca ds. Prezentów”

  PR 30.11.2020, przeczytano 821 razy
ilustracjastrzałka

Platformę inicjują spoty świąteczne wyprodukowane przez GPD pod reżyserskim okiem Marcina Dubieńca. Za planowanie i zakup mediów odpowiada warszawska agencja hi GRUPA. „Doradca ds. Prezentów” będzie towarzyszył marce Colorland przez najbliższych kilkanaście miesięcy przypominając klientom, że “najlepsze prezenty, to fotoprezenty”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colorland-z-nowa-platforma-komunikacyjna-_doradca-ds.-prezentow_,389378,artykul.html

- Podczas przygotowywania konceptu zależało nam na silnym osadzeniu idei w wynikach przeprowadzonych na początku roku badań rynkowych oraz na tym, aby stworzyć długofalową, pojemną i angażującą platformę komunikacji; adaptowalną na różnorodne narzędzia i kanały - mówi Arek Urban, dyrektor marketingu marek konsumenckich. Dodaje - Jestem przekonany, że Doradca do spraw Prezentów sprostał tym wymaganiom, dzięki czemu jako lider rynku personalizowanych fotoproduktów jeszcze bardziej zbliżymy się do potrzeb naszych Klientów.

Finalny kształt platformy komunikacyjnej „Doradca ds. Prezentów” jest wynikiem ścisłej współpracy pomiędzy agencją kreatywną Life on Mars z jej duetem kreatywnym Marcin Mroczek & Andrzej Błachut, agencją mediową hi GRUPA, studiem UX BB8 i działem marketingu marki Colorland.

Platforma zadebiutowała 29 października. W pierwszej odsłonie Doradca ds. Prezentów zachęca do zakupu fotoprezentów pod choinkę.

- To oczywiście dopiero początek, bowiem okazji do obdarowywania najbliższych dobrymi emocjami i najpiękniejszymi wspomnieniami jest w ciągu roku całe mnóstwo. Doradca ds Prezentów będzie w swoim specyficznym stylu przypominał o każdej z nich - mówi Piotr Chrobot, managing director Life on Mars.

Źródło: Life on Mars

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764