logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colorland z nową platformą komunikacyjną „Doradca ds. Prezentów”

  PR 30.11.2020, przeczytano 494 razy
ilustracjastrzałka

Platformę inicjują spoty świąteczne wyprodukowane przez GPD pod reżyserskim okiem Marcina Dubieńca. Za planowanie i zakup mediów odpowiada warszawska agencja hi GRUPA. „Doradca ds. Prezentów” będzie towarzyszył marce Colorland przez najbliższych kilkanaście miesięcy przypominając klientom, że “najlepsze prezenty, to fotoprezenty”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colorland-z-nowa-platforma-komunikacyjna-_doradca-ds.-prezentow_,389378,artykul.html

- Podczas przygotowywania konceptu zależało nam na silnym osadzeniu idei w wynikach przeprowadzonych na początku roku badań rynkowych oraz na tym, aby stworzyć długofalową, pojemną i angażującą platformę komunikacji; adaptowalną na różnorodne narzędzia i kanały - mówi Arek Urban, dyrektor marketingu marek konsumenckich. Dodaje - Jestem przekonany, że Doradca do spraw Prezentów sprostał tym wymaganiom, dzięki czemu jako lider rynku personalizowanych fotoproduktów jeszcze bardziej zbliżymy się do potrzeb naszych Klientów.

Finalny kształt platformy komunikacyjnej „Doradca ds. Prezentów” jest wynikiem ścisłej współpracy pomiędzy agencją kreatywną Life on Mars z jej duetem kreatywnym Marcin Mroczek & Andrzej Błachut, agencją mediową hi GRUPA, studiem UX BB8 i działem marketingu marki Colorland.

Platforma zadebiutowała 29 października. W pierwszej odsłonie Doradca ds. Prezentów zachęca do zakupu fotoprezentów pod choinkę.

- To oczywiście dopiero początek, bowiem okazji do obdarowywania najbliższych dobrymi emocjami i najpiękniejszymi wspomnieniami jest w ciągu roku całe mnóstwo. Doradca ds Prezentów będzie w swoim specyficznym stylu przypominał o każdej z nich - mówi Piotr Chrobot, managing director Life on Mars.

Źródło: Life on Mars

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764