Platformę inicjują spoty świąteczne wyprodukowane przez GPD pod reżyserskim okiem Marcina Dubieńca. Za planowanie i zakup mediów odpowiada warszawska agencja hi GRUPA. „Doradca ds. Prezentów” będzie towarzyszył marce Colorland przez najbliższych kilkanaście miesięcy przypominając klientom, że “najlepsze prezenty, to fotoprezenty”.
- Podczas przygotowywania konceptu zależało nam na silnym osadzeniu idei w wynikach przeprowadzonych na początku roku badań rynkowych oraz na tym, aby stworzyć długofalową, pojemną i angażującą platformę komunikacji; adaptowalną na różnorodne narzędzia i kanały - mówi Arek Urban, dyrektor marketingu marek konsumenckich. Dodaje - Jestem przekonany, że Doradca do spraw Prezentów sprostał tym wymaganiom, dzięki czemu jako lider rynku personalizowanych fotoproduktów jeszcze bardziej zbliżymy się do potrzeb naszych Klientów.
Finalny kształt platformy komunikacyjnej „Doradca ds. Prezentów” jest wynikiem ścisłej współpracy pomiędzy agencją kreatywną Life on Mars z jej duetem kreatywnym Marcin Mroczek & Andrzej Błachut, agencją mediową hi GRUPA, studiem UX BB8 i działem marketingu marki Colorland.
Platforma zadebiutowała 29 października. W pierwszej odsłonie Doradca ds. Prezentów zachęca do zakupu fotoprezentów pod choinkę.
- To oczywiście dopiero początek, bowiem okazji do obdarowywania najbliższych dobrymi emocjami i najpiękniejszymi wspomnieniami jest w ciągu roku całe mnóstwo. Doradca ds Prezentów będzie w swoim specyficznym stylu przypominał o każdej z nich - mówi Piotr Chrobot, managing director Life on Mars.
Źródło: Life on Mars