logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colorland z nową platformą komunikacyjną „Doradca ds. Prezentów”

  PR 30.11.2020, przeczytano 822 razy
ilustracjastrzałka

Platformę inicjują spoty świąteczne wyprodukowane przez GPD pod reżyserskim okiem Marcina Dubieńca. Za planowanie i zakup mediów odpowiada warszawska agencja hi GRUPA. „Doradca ds. Prezentów” będzie towarzyszył marce Colorland przez najbliższych kilkanaście miesięcy przypominając klientom, że “najlepsze prezenty, to fotoprezenty”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colorland-z-nowa-platforma-komunikacyjna-_doradca-ds.-prezentow_,389378,artykul.html

- Podczas przygotowywania konceptu zależało nam na silnym osadzeniu idei w wynikach przeprowadzonych na początku roku badań rynkowych oraz na tym, aby stworzyć długofalową, pojemną i angażującą platformę komunikacji; adaptowalną na różnorodne narzędzia i kanały - mówi Arek Urban, dyrektor marketingu marek konsumenckich. Dodaje - Jestem przekonany, że Doradca do spraw Prezentów sprostał tym wymaganiom, dzięki czemu jako lider rynku personalizowanych fotoproduktów jeszcze bardziej zbliżymy się do potrzeb naszych Klientów.

Finalny kształt platformy komunikacyjnej „Doradca ds. Prezentów” jest wynikiem ścisłej współpracy pomiędzy agencją kreatywną Life on Mars z jej duetem kreatywnym Marcin Mroczek & Andrzej Błachut, agencją mediową hi GRUPA, studiem UX BB8 i działem marketingu marki Colorland.

Platforma zadebiutowała 29 października. W pierwszej odsłonie Doradca ds. Prezentów zachęca do zakupu fotoprezentów pod choinkę.

- To oczywiście dopiero początek, bowiem okazji do obdarowywania najbliższych dobrymi emocjami i najpiękniejszymi wspomnieniami jest w ciągu roku całe mnóstwo. Doradca ds Prezentów będzie w swoim specyficznym stylu przypominał o każdej z nich - mówi Piotr Chrobot, managing director Life on Mars.

Źródło: Life on Mars

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764