logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ColorVantage - rewolucja w Pantone?

   17.12.2003, przeczytano 514 razy

Firma Pantone, ciesząca się opinią eksperta w dziedzinie koloru w poligrafii, ogłosiła plany wejścia na rynek atramentów i mediów do druku ink-jet. W ofercie znalazł się cały system produktów ochrzczony nazwą ColorVantage. Linia obejmuje atramenty, media i specjalne oprogramowanie. Pantone deklaruje, że produkty zaprojektowane są do zastosowań, w wypadku których wymagana jest najwyższa wierność i zakres koloru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colorvantage---rewolucja-w-pantone,2004,artykul.html

Pantone obiecuje, że w stosunku do obecnych produktów nowe atramenty będą pozwalały odzwierciedlić znacznie większą przestrzeń barwną oraz uzyskać głębsze, lepiej nasycone kolory. ColorVantage System został wprowadzony do sprzedaży dwa tygodnie temu. Na razie jest dostępny dla klientów profesjonalnych, w planie jest ekspansja na rynek konsumencki związany z drukowaniem fotografii.

Nowej linii produktów poświęcony jest osobny serwis:
http://www.pantoneinkjet.com/

Źródło: PrintHead/inf.wł.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764