logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ColorVantage - rewolucja w Pantone?

   17.12.2003, przeczytano 722 razy

Firma Pantone, ciesząca się opinią eksperta w dziedzinie koloru w poligrafii, ogłosiła plany wejścia na rynek atramentów i mediów do druku ink-jet. W ofercie znalazł się cały system produktów ochrzczony nazwą ColorVantage. Linia obejmuje atramenty, media i specjalne oprogramowanie. Pantone deklaruje, że produkty zaprojektowane są do zastosowań, w wypadku których wymagana jest najwyższa wierność i zakres koloru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colorvantage---rewolucja-w-pantone,2004,artykul.html

Pantone obiecuje, że w stosunku do obecnych produktów nowe atramenty będą pozwalały odzwierciedlić znacznie większą przestrzeń barwną oraz uzyskać głębsze, lepiej nasycone kolory. ColorVantage System został wprowadzony do sprzedaży dwa tygodnie temu. Na razie jest dostępny dla klientów profesjonalnych, w planie jest ekspansja na rynek konsumencki związany z drukowaniem fotografii.

Nowej linii produktów poświęcony jest osobny serwis:
http://www.pantoneinkjet.com/

Źródło: PrintHead/inf.wł.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764