logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ColorVantage - rewolucja w Pantone?

   17.12.2003, przeczytano 511 razy

Firma Pantone, ciesząca się opinią eksperta w dziedzinie koloru w poligrafii, ogłosiła plany wejścia na rynek atramentów i mediów do druku ink-jet. W ofercie znalazł się cały system produktów ochrzczony nazwą ColorVantage. Linia obejmuje atramenty, media i specjalne oprogramowanie. Pantone deklaruje, że produkty zaprojektowane są do zastosowań, w wypadku których wymagana jest najwyższa wierność i zakres koloru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colorvantage---rewolucja-w-pantone,2004,artykul.html

Pantone obiecuje, że w stosunku do obecnych produktów nowe atramenty będą pozwalały odzwierciedlić znacznie większą przestrzeń barwną oraz uzyskać głębsze, lepiej nasycone kolory. ColorVantage System został wprowadzony do sprzedaży dwa tygodnie temu. Na razie jest dostępny dla klientów profesjonalnych, w planie jest ekspansja na rynek konsumencki związany z drukowaniem fotografii.

Nowej linii produktów poświęcony jest osobny serwis:
http://www.pantoneinkjet.com/

Źródło: PrintHead/inf.wł.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764